A Budapest–Belgrád vasútvonal fejlesztésével összhangban változik a közlekedési rend.
Az előzetes várakozásokkal szemben a forint gyengülése sem állította meg a használtautó import növekedését. Csak annyi a különbség, hogy öregebb és rosszabb minőségű kocsik áramlanak be az országba.
Az első félévben már a használtkocsi-import 17 százaléka, mintegy 7500 autó volt idősebb 15 évnél. A 10-15 éves korosztályba az autók 35 százaléka tartozott, egy százalékuk pedig már a húszon is túl volt. Így összesen 53 százalékot tettek ki a korszerűnek nem mondható modellek - írja a Világgazdaság.
A magyar járműállomány szempontjából ugyanakkor nem csupán az a gond, hogy a 15 évesnél idősebb kocsik károsanyag kibocsátása és műszaki állapota sok kívánni valót hagy maga után, hanem az, hogy ismét egyre nagyobb számban hoznak be olyan kocsikat, amelyekről csak a szervizekben derül ki, hogy az importáló vállalkozás átverte a vevőt.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








