Egyre több csalási kísérletet lepleznek le a KRESZ-vizsgákon: rejtett kameráktól a fizetett dublőrökig sokféle trükkel próbálnak átjutni a vizsgázók.
Nehéz olyan megtakarítást választani, ami rövid, vagy középtávon is busás haszonnal kecsegtet. Az oldtimer gépkocsik, különösen az alacsony sorozatszámban gyártott versenyautók viszont remek befektetési lehetőséget rejtenek.
A betéti kamatok alacsonyak, a kötvények sem hoznak túl sokat, a részvények túl kockázatosak. Ilyen esetben nehéz olyan megtakarítást választani, ami rövid, vagy középtávon is busás haszonnal kecsegtet. Az oldtimer gépkocsik, különösen az alacsony sorozatszámban gyártott versenyautók viszont remek befektetési lehetőséget rejtenek. A Daily Mail összeszedett tíz olyan autócsodát, ami nem csak a gyűjtők számára képvisel kivételes értéket. Kiszámoltuk, hogy mekkora hozamot lehetett elérni az autók megvásárlásával 2009 óta.
Ferrari 330 GT - 1964-67
2009-es ár: 20 millió forint (55 ezer font)
Mai ár: 65 millió forint (175 ezer font)
Hozam: 218 százalék

Lotus Cortina - 1963-67
2009-es ár: 7,5 millió forint (20 ezer font)
Mai ár: 22 millió forint (60 ezer font)
Hozam: 200 százalék

Lagonda 2.6L dhc - 1948-53
2009-es ár: 11 millió forint (30 ezer font)
Mai ár: 32,5 millió forint (88 ezer font)
Hozam: 193 százalék

Porsche 911S - 1967-73
2009-es ár: 13 millió forint (35 ezer font)
Mai ár: 37 millió forint (100 ezer font)
Hozam: 188 százalék

BMW M1 - 1979-80
2009-es ár: 26 millió forint (70 ezer font)
Mai ár: 73 millió forint (197 ezer font)
Hozam: 181 százalék

Facel Vega Excellence - 1958-62
2009-es ár: 16,5 millió forint (45 ezer font)
Mai ár: 41 millió forint (110 ezer font)
Hozam: 144 százalék
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

Lamborghini Countach LP400 - 1974-76
2009-es ár: 61 millió forint (165 ezer font)
Mai ár: 148 millió forint (400 ezer font)
Hozam: 142 százalék

BMW 503 Coupe - 1956-60
2009-es ár: 22 millió forint (60 ezer font)
Mai ár: 48 millió forint (130 ezer font)
Hozam: 117 százalék

Lamborghini Diablo - 1990-2001
2009-es ár: 20 millió forint (55 ezer font)
Mai ár: 49,5 millió forint (80 ezer font)
Hozam: 45,5 százalék

Őrült terepjárót készül piacra dobni a Mercedes: a magyar elit kedvence lehet az új csúcs G-osztály?
A Mercedes-Benz bemutatta az első képeket az új G-osztály Cabrioletről, amely közel tíz év után hozza vissza a legendás terepjáró nyitott változatát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








