Egy pakisztáni üzletember és azeri riválisai titkos hálózatot építettek az orosz olaj kijuttatására a világpiacra.
A két hajó összeütközése után személyi sérülést nem jelentettek, a környezeti kár azonban igen jelentős.
Mintegy hatezer liter olaj ömlött az Északi-tengerbe a németországi Cuxhaven kikötővárosnál, ahol két hajó összeütközött - közölte szerdán a Tengerészeti Vészhelyzeti Parancsnokság.
A közlemény szerint a balesetben személyi sérülést nem jelentettek. A műszaki mentőszolgálat és a tűzoltóság munkatársai úszó olajgátakat állítottak fel, hogy megakadályozzák az olajfolt terjedését a vízben. A 69 méter hosszú Capella tartályhajó szerdán reggel ütközött össze az olajfúró tornyok utánpótlását szállító 44 méteres Coastal Legenddel.
A balesetben a Coastal Legend sérülése miatt ömlött olaj a tengerbe. Az egyelőre nem derült ki, hogy a két hajó hogyan ütközhetett össze. A cuxhaveni központi parancsnokság szóvivője elmondta, hogy becsléseik szerint mintegy hatezer liter olaj került a tengerbe. Hozzátette, hogy a kikötőben már amúgy is volt olaj a vízben, de - mint mondta - "minden csepp olaj, ami belekerül, már túl sok".
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








