A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Irán előzetes figyelmeztetést küldhetett az Egyesült Államoknak és az Öböl-menti államoknak a rakétatámadása előtt, amelynek célpontjai amerikai légibázisok voltak a térségben.
A Sky News forrásai szerint Teherán a rakéták kilövése előtt értesítette az Egyesült Államokat és a régió Öböl-menti országait a közelgő támadásról. Ezt az információt a New York Times és a Times of Israel tudósítói is megerősítették.
Az iráni támadás során hat ballisztikus rakétát indítottak amerikai légibázisok ellen Katarban és Irakban. A katari légvédelem sikeresen elhárította a Doha fölé érkező rakétákat.
Katar a történteket szuverenitása és légtere elleni támadásként értékelte, és jelezte, hogy fenntartja a viszontcsapás jogát. Irán ugyanakkor hangsúlyozta, hogy nem a katari állam, hanem az amerikai erők voltak a célpontok, és a támadás válaszlépés volt a fordói létesítményt ért korábbi amerikai légicsapásra.
Az iraki helyzetre vonatkozóan egyelőre nem állnak rendelkezésre részletes információk.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








