Rendkívüli biztonsági övezetté alakítják át a Santa Maria Maggiore-bazilikát és környékét a Ferenc pápa sírját látogató zarándokok védelme érdekében.

Leleplezték a boltok legújabb cseleit: így veszik rá a magyar vásárlókat, hogy többet költsenek
A reklámipar átalakulása kihívásokat és lehetőségeket is rejt az élelmiszeripari vállalatok számára, melyek a változó jogszabályi környezet mellett az első kézből származó fogyasztói adatok bőségére támaszkodva tudnak előnyre szert tenni a digitális reklámok adatvédelmi trendjeinek világában - tudósított a Food Navigator. .
A reklámipar átalakulása kihívásokat és lehetőségeket egyaránt kínál az élelmiszeripari vállalatok számára. A jogszabályi változások korlátozhatják a reklámozási lehetőségeket, de az első kézből származó adatok bősége előnyt jelenthet a digitális reklámok terén. Az Advertising Week Europe eseményen olyan cégek, mint a Tesco, Coca-Cola, Deliveroo és Mondelēz International osztották meg tapasztalataikat ezen a téren.
A Tesco például növelte az üzletekben használt digitális képernyők számát, hogy hatékonyabban érje el vásárlóit. A hűségkártya-adatok segítségével pontosabb betekintést nyernek a vásárlói szokásokba, amit partnereikkel is megosztanak. Az üzleten belüli marketing fontosságát Nick Ashley hangsúlyozta, kiemelve, hogy a vásárlások nagy része továbbra is fizikai helyszíneken történik.
Az Egyesült Királyságban 2025 októberében életbe lépő HFSS (magas zsír-, só- és cukortartalmú élelmiszerek) reklámtilalom új stratégiák kidolgozását követeli meg az érintett vállalatoktól. Ez a tilalom este 9 óra előtt korlátozza az ilyen termékek televíziós reklámjait, ami kiemeli az üzleten belüli reklámok jelentőségét.
A Google harmadik féltől származó sütik kivezetésének bejelentése felértékeli az első kézből származó adatokat. A Tesco és más vállalatok hűségprogramjaiból származó információk így még fontosabbakká válnak a célzott marketingstratégiák kidolgozásában.
A Coca-Cola globális jelenléte mellett helyi relevanciát is igyekszik biztosítani marketingstratégiai megközelítésében. Javier Meza szerint fontos a globális következetesség ötvözése a helyi relevanciával. A WPP-vel való partnerségük keretében törekednek arra, hogy a marketingtevékenységüket lokalizálják és hatékonyabb módon valósítsák meg.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Összességében az élelmiszeripari vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az adatkövetés és jogszabályi változásokhoz, miközben kihasználják az első kézből származó adatbázisuk által kínált lehetőségeket. Az üzleten belüli marketing és a digitális stratégiák finomhangolása kulcsfontosságú lesz a sikerhez ebben az átalakuló környezetben.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


