A Fővárosi Közgyűlés elfogadta Budapest 2026-os költségvetését és a jövő évi folyószámlahitel-keretről szóló szerződést.
A Gránit Bank és az MKB Bank után a mai napon az OTP Bank is elindította az érintéses mobilfizetési megoldását.
Az elmúlt évek áttörést hoztak az érintéses fizetésben Magyarországon: 2016-ban először haladta meg az érintéses bankkártyás fizetési tranzakciók száma a hagyományosakét. Hazánkban 1,2 millió okostelefon rendelkezik az érintéses fizetéshez szükséges NFC (Near Field Communication) technológiával, amely a jövőben már a középkategóriás okostelefonokban is elérhetővé válik. Az OTP Bank saját fintech cége, az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és üzemeltettet Simple alkalmazás forgalma az év első három hónapjában már 590 millió forint volt, ami több mint a teljes 2016-os forgalom fele.
KATTINTS! Küszöbön a mobilfizetési forradalom: de tényleg biztonságos ez?
Június elején a Simple alkalmazás új dizájnt és felhasználói felületet kapott. Az eddig megszokott csempék helyett kártyákat használhatnak az ügyfelek, ezeket preferenciájuk szerint sorba is rendezheti. Annak érdekében, hogy az applikációt minél könnyebben és kényelmesebben lehessen használni, a fejlesztések során figyelembe vették a felhasználók visszajelzéseit, igényeit is.
Az új, érintéses szolgáltatás igénybevételéhez az OTP Bank által kibocsátott MasterCard vagy Maestro bankkártyára, valamint NFC képes, minimum 4.4-es Android operációs rendszert futtató telefonra van szükségük a felhasználóknak.
KATTINTS! 2017 a mobilfizetés éve lesz Magyarországon
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
"A digitalizáció folyamata nem újdonság számunkra, mindig igyekeztünk az új trendek élén állni és elsőként reagálni a fogyasztói igényekre. Az OTP Bank korábban kétfajta megoldással szolgálta ki azon ügyfeleit, akik mobiltelefonjukat kívánták használni fizetési eszközként. Egyrészt, a hazai mobilszolgáltatókkal együttműködve biztosítottunk egy SIM-kártya alapú megoldást, másrészt, a Simple alkalmazáson keresztül. Mivel ügyfeleink inkább az utóbbi megoldást preferálták - immáron csaknem 300 ezer a regisztrált felhasználók száma - a Simple megújításához időzítve ismét egy jelentős lépést tettünk az új, érintéses mobilfizetési szolgáltatás elindításával. A Simple a mai naptól több millió OTP ügyfél számára teszi elérhetővé a mobiltelefonnal való érintéses fizetés élményét bankfiók vagy mobilszolgáltató felkeresése nélkül" - mondta Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóságának ügyvezető igazgatója.
A most bemutatott applikáció azzal képes fokozni az ügyfélélményt, egyszerűbbé tenni a vásárlást, hogy össze lehet kötni a fizetések során a POS terminálokon megadandó PIN kódot a telefon zárolásának feloldásához szükséges kóddal. Amikor a felhasználó fizetni szeretne, nem kell mást tennie, mint feloldania a telefonját és már érintheti is a terminálhoz.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








