A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon.
Átalakítja az online bevásárlás kiszállítási árait a Tesco november 11-től - értesült a pontos részletekről a Pénzcentrum. Ezentúl azoknak kell majd többet fizetniük, akiknek a kosártartalmuk nem éri el a 10 000 forintos értékhatárt. Ezzel egyidőben azonban - a karácsonyi hajrá kivételével - bevezetésre kerül egy új szállítási díjszabást is, aminek lényege, hogy 35 000 forint feletti vásárlás esetén, bármelyik idősávban kérje is az ember a kiszállítást, annak díja nulla forint lesz. A változásokkal kapcsolatban a Pénzcentrum megkereste a hipermarketet, mondják el részletesen, mi vezetett az új díjszabási rendszer kialakításához.
Átalakítja online kiszállítási árait november 11-től a Tesco. Egyfelől a 10 000 forint alatti rendelések kiszállítása drágább lesz, másfelől - a karácsonyi hajrá kivételével - bevezetésre kerül egy új szállítási díjszabás is, aminek lényege, hogy 35 000 forint feletti vásárlás esetén, bármelyik idősávban kérje is az ember a kiszállítást, annak díja nulla forint lesz.
Vegyük sorra, hogy mit is jelent ez pontosan. A Tescónál jelenleg idősávos kiszállítási rendszer van érvényben, ez azt jelenti, hogy a kiszállítás díja leginkább attól függ, mennyire előre rendeli meg valaki az általa választott termékeket, illetve, hogy milyen időpontban kéri annak kiszállítását. Ha tehát például 1-2 hétre előre már tudjuk, mire van szükségünk, és mondjunk egy szerda, kora délutáni kiszállítást választunk, akkor mindez már 599 forintból is kijöhet a saját példavásárlásunk alapján:
Az árjegyzékből látjuk, hogy a kiszállítási díjak ebben az idősávban 599 - 1 199 forintig terjednek. Ezek az árak fognak megváltozni november 11-től, akkor ha valakinek a kosártartalma nem éri el a 10 000 forintot. Ha ez megtörténik, akkor a hipermarketlánc egy egyszeri, plusz 750 forintos bevásárlási díjat fog felszámítani az alap kiszállítási díjra. Ez azt jelenti, hogy a 10 000 forint alatti kosárértékű csomagokat a vállalat
Ezzel egy időben azonban a nagy kosárértékű vásárlók jobban fognak járni november 11-től, ugyanis azoknak, akik 35 000 forint felett vásárolnak, teljes mértékben ingyen juthatnak hozzá a csomagjukhoz. Ez alól az új számítás alól csupán a karácsonyi hajrá lesz kivétel, azaz december 19-25. között ez az ajánlat nem lesz érvényes.
A hiper a változtatásokkal kapcsolatban jelezte azt is, hogy november 11-től, azok, akik 10 000 forint felett, de 35 000 forint alatt állítják össze bevásárlókosarukat nem tapasztalnak majd díjváltozást az eddig megszokottakhoz képest. Nekik tehát ugyanúgy 599 - 1 199 forint közé fog esni a kiszállítási díj.
November 11-től tehát nagy változások lesznek a Tesco webshopjában, éppen ezért kíváncsiak voltunk arra, mivel magyarázza a hiperlánc a módosításokat:
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta el a Pénzcentrum kérdésére a Tesco Sajtóosztálya, akik hozzátették, hogy jelenleg több mint 1,5 millió háztartás számára elérhető el az online bevásárlás lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen, Kecskemét és Pécs régióival együtt országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A vásárlók kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezerféle termékre, amelyek kiszállítását reggel 8 és este 10 óra között kérhetik.
A Tesco válaszaiból tehát az látszik, hogy az eddigi átlagos kosárméret idén 23-24 ezer forint körül mozgott megrendelőként. Ez pedig azt jelenti, hogy a legtöbb online vásárló számára nem történik majd díjszabásváltozás. Ezek a vásárlók azonban pusholva lesznek abba az irányba, hogy pakoljanak össze még magasabb értékű kosarakat, és akkor gyakorlatilag ingyen megússzák az online bevásárlást.
Ezzel szemben, aki nem akar nagybevásárlást folytatni online, annak meg kell barátkoznia a gondolattal, hogy a kiszállítási díj még drágább lesz, egyes esetekben akár 2 000 forint is, ami már egyáltalán nem biztos, hogy megéri. A hiper terve tehát világos, igyekeznek a minél nagyobb kosárméret felé terelni a vásárlókat, hogy a kiszállításonként megtérülési arány magasabb legyen. Sokan ennek bizonyára örülni fogaknak, sokan nem éreznek majd az egészből semmit, megint mások pedig szívják majd a fogukat, hogy milyen drága is lett a kiszállítás.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Turisztikai versenyképességet erősítő támogatási program indul
- Átadták a megújult siófoki vízszint-szabályozó zsilipet, szerdától látogatható is - képek
- Nyártól már hat kínai nagyvárosba repülhetünk Budapestről
- Vizsgálják a nonstop tőzsdézés lehetőségét
- Megvan a Fidesz–KDNP fővárosi listája, több meglepő névvel
- Fegyverkereskedőket fogtak el Magyarországon és Szlovákiában - videó