Költségvetési csalási ügybe keveredett a neves sportolók tulajdonában lévő Champs Sziget Kft., amely a Margit-szigeti szabadtéri pubot üzemelteti.
Egyes dohánytermékek ára 30 forinttal, míg a finomra vágott fogyasztási dohánytermékek ára 50-80 forinttal lett drágább a mai naptól a trafikokban. A Pénzcentrum a NAV oldalán szúrta ki a módosítást, fogyasztói visszajelzéseink szerint sok vásárlót ért váratlanul az árváltozás. A mai áremelkedés olyan népszerűbb márkákat érint - többek között -, mint a Multifilter, Marlboro, Philip Morris, vagy a Chesterfield.
A valamennyi dohányipari szereplő által kötelezően végrehajtandó, fokozatos, 3 illetve 4 lépcsős emelés nyomán a mai napon újabb termékek ára változott a Nemzeti Dohányboltokban - a NAV oldalán megjelent tájékoztató szerint március 5-től 65 dohánytermék ára emelkedett. A szálas, dobozos cigaretták egyes márkák esetében így 30 forinttal, míg a vágott dohány 30 grammos csomagjai 50, 50 grammos csomagjai pedig 80 forinttal lettek drágábbak. Ezek mellett néhány szivarkának is nőtt az ára: a Marlboro Leaf és Marlboro Leaf Beyond Blue mától 450 forint, a Philip Morris Red filteres szivarka és a Philip Morris Blue filteres szivarka ára pedig 550 forintra nőtt.
Az mai napon életbe lépett áremelkedés a Philip Morris Magyarország Kft. termékeit érinti. A törvényi kötelezettségüknek eleget tevő többi szereplő vagy már eleget tett az előírásnak, vagy várhatóan a következő héten lépi meg az áremelést. A mostani emelés a 2019. július elsejéhez képest, a PMI termékeire vonatkozóan azt jelenti, hogy a dobozos cigik ára 90 forinttal emelkedett, ez összességében nagyjából 6-7 százalékos áremelést jelent. Míg a vágott dohány ára mintegy 200-320 forinttal emelkedett tavaly március óta, ami azátlagosan 16 százalékos növekményt jelent a fogyasztói árban.
Fontos tudni, hogy a termékek árát a gyártók/forgalmazók határozzák meg, és regisztrálják az ND Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt. rendszereiben, aki ezeket az adatokat a NAV-val megosztja. az árváltozás mértékét nem teszi közzé, csupán az árváltozással érintett termékek körét, azok új árát, és azok érvényességi dátumát. A NAV Árváltozásra hetente két alkalommal kerülhet sor, a jogszabályok rendelkezése szerint.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








