Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
Már kapható az IKEA-ban a cég karácsonyi kalendáriuma, ami idén 25 százalékkal drágább mint tavaly. Egészen pontosan teli áron 4 990 forintért, IKEA Family tagként 4 290 forintért vásárolható meg.
Újra kapható a magyarországi IKEA-üzletekben a cég karácsonyi kalendáriuma, amit ők ’Vintersaga’-nak neveznek. A vállalat tájékoztatása szerint az adventi naptár 4 990 forintba kerül, de az IKEA Family ár 4 290 forint. A potenciális vásárlóknak viszont tudniuk kell, hogy a kalendáriumot nem lehet online, csak a boltokban megvásárolni.
Az IKEA egyébként azt ígéri, hogy míg a legtöbb fülecske mögött ízletes csokoládédarabokat találni, néhány fül mögött további meglepetések is várják a vásárlókat. A tavalyi évben egyébként két darab, egyenként legalább 1250 forintot érő ajándékkártyát tartalmazott a kalendárium.

Az a rossz hírünk van viszont, hogy a kalendárium jócskán megdrágult idénre. Ugyanis tavaly még csak 3990 forintba került a termék. A drágulás tehát nem kevés, szinte pontosan 25 százalékos. Viszont egyelőre arról nincs információnk, hogy a kalendáriumban található kedvezményeknek idén mekkora a minimum értékük. Vélhetően ezek is növekedhettek a drágulással párhuzamosan.
Aki tehát szeretne karácsonyra ilyen naptárt, az mos már beszerezheti, de jobb, ha siet, ugyanis az elmúlt évek tapasztalatai szerint a kalendáriumok nagyon hamar elfogynak, és messze nem töltik ki az amúgy meghirdetett lehetséges december 31-ét.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Kutatás az előrehozott szezonális akciókról
Évek óta megfogyelhető trend, hogy egyre korábbra hozzák a kereskedelmi láncok a szezonális ajánlataikat. Így egyre gyakoribb, hogy már szeptember végén megjelennek a boltok polcain a karácsonyi desszertek, a puszedlik, a fahéjas kekszek, egy-egy divatos karácsonyi manó, sőt akár a püspökkenyér is. A bátrabb kerekedők pedig már augusztus végén ledobják a karácsonyi bombát. Te mit gondolsz erről a kereskedelmi gyakorlatról? A Pézcentrum és a Debreceni Egyetem friss kutatásában arra keressük a választ, mit gondolnak a vásárlók arról, hogy enyire siet a kereskedők órája. Kérjük, töltsd ki az alábbi kérdőívet!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








