2025. októberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint egyaránt 3,1%-kal meghaladta az előző év azonos időszakit.
A drogérialáncok az elmúlt 15-20 évben minden évben átlag felett fejlődtek. Mára a drogéria termékek piaca hazánkban több száz milliárd forintosra nőtt, aminek a felét drogériákban, a másik felét pedig hiper- és szupermarketekben, vagy egyéb bevásárló helyeken értékesítik. A drogérialáncok nem csak hazánkban, hanem Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
Jelenleg közel 700 hálózatba szerveződött drogéria üzlet működik Magyarországon, ezen kívül pedig 1200-1500 kisebb, ami vegyi vagy drogéria üzletnek tekinthető. Az országos hálózattal rendelkező drogériák mérete és választéka is növekedést mutat, míg egy drogéria 20 éve 200-220 m2 volt, ma már jellemzőbb az 500-540 m2.
A Rossmann boltokban 15-16 ezer cikkel találkozhatnak a vásárlók, és minden évben 3-4 ezer új termék jelenik meg, amelyeknél egyre gyakoribb a magyar gyártó. Az üzlethálózat évről évre több áruházzal rendelkezik és nagyobb csapattal dolgozik, drogéria láncnak hazánkban jelenleg több mint 2300 aktív kollégája van.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








