Az élelmiszerbolti vásárlás során elkerülendő leggyakoribb illetlenségek közé tartozik a bevásárlókocsik parkolóban hagyása,
Nemcsak népszerűek a készpénz alternatívái, hanem egyre inkább a mindennapok részének is tekintik ezeket a felhasználók. Egy a fizetési szokásokat vizsgáló reprezentatív felmérés eredményei alapján helyszíni fizetés során a megkérdezettek 62 százaléka a bankkártyás fizetést tartja a legegyszerűbb megoldásnak és a készpénzes fizetést preferálók közel harmada is úgy nyilatkozott, a jövőben szívesen váltana kártyára.
A 18 év feletti magyar lakosság 59 százaléka legtöbbször bankkártyával fizet a boltokban, a készpénzt csupán 30 százalékuk részesíti előnyben – olvasható egy friss, az OTP Mobil megbízásából készített felmérésben.
Azok közül, akik a bankkártyás vagy okoseszközzel történő fizetést részesítik előnyben, a legtöbben (48 százalék), azzal indokolták a döntésüket, hogy nem tartanak vagy nem szeretnének készpénzt tartani maguknál. 23 százalékuk szerint így jobban nyomon tudják követni a kiadásaikat, 14 százalékuk pedig úgy vélekedik, ez biztonságosabb vásárlási forma.
A kutatás arra is rávilágít, hogy a lakosság közel kétharmada (62 százalék) szerint a bankkártyás fizetés a legegyszerűbb helyszíni fizetési mód, amelynek a további térnyerését vetíti előre az is, hogy a készpénzes fizetést preferálók 28 százaléka tervezi, hogy a jövőben változtat a fizetési szokásain - a kártyás fizetés javára. Erre a legfőbb motivációjuk, hogy úgy gondolják, könnyebb bankkártyával vagy okoskészülékkel fizetni.
A kereskedők és a szolgáltatók számára így még inkább felértékelődhet, hogy gyorsabban és rugalmasabban tudjanak a változó vásárlói igényekre reagálni a megfelelő fizetési megoldásokkal. A megkérdezettek több mint fele, 54 százaléka szerint a fizetési megoldások digitalizációja természetes folyamat és sokuk szerint a fejlesztések sokkal egyszerűbbé teszik a vásárlást.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Kötelező győzelemmel szerezhet hétvégén bajnoki címet a Ferencváros
- Ilyés Ferenc ezt tanácsolja a leendő olimpikon kézilabdázóknak
- Drámai képsorok a hajnali ferihegyi úti tragédiáról - videó
- A háború nem döntötte be az orosz turizmust
- Napelemes bejelentést tett a Budapesti Közművek
- A betétdíj farvizén trükkös áremelés közelít