Visszafogott kezdés várható a szerdai nyitást követően a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) az Equilor Befektetési Zrt. elemzője szerint.
Eltűnhet a magyarok egyik kedvenc bora az üzletekből: a pandémiát túlélte, most felszámolás alatt a gyártó
Újabb boripari vállalkozás ment csődbe. A magyar családi vállalkozás a pandémia alat még prosperált és az elmúlt évet még nyereséggel zárta, idén azonban utolérte a csőd - írja a 24.hu
Az Ital Magyarország Kft. (IMO) csődje után a Lovassy Bor és a Bognár Pincészet borait gyártó Bognár-Vin Kft. is felszámolás alá került a hét elején – értlesült a lap. Boros körökben egyébként már hallani lehetett a cég problémáiról, és fizetési gondokra utalt az is, hogy a Bognár-Vin Kft.-re az Opten cégadatai szerint az idén már ötször rendeltek el végrehajtást, igaz, eddig mindannyiszor törölték azt.
A Lovassy és a Bognár Pincészet különböző okok miatt érdekes. Az előbbi azért, mert az alsó kategóriás borok között nagyon népszerűek a termékei. A koronavírus-járvány egyébként nagyot ment a Bognár-Vin Kft.-nek, akkor fajtánként heti sok ezer palackot szállítottak a szupermarketekbe.
A Bognár Pincészet nem az ismertsége miatt érdekes, inkább azért, mert mindössze három éve adták át a Bognár Pincészet villányi borászatát, a Villányi Borok Házát. A beruházás teljes összege 405 millió forint volt, ebből a Villányi Borok Háza számára 195 millió forint támogatást nyújtott a kormány, de uniós pénz is ment a felújításra.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








