Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Október 2-án indítja a Tesco VasárnAPP programját, melynek keretében a vásárlók 5 százalék kedvezményt kapnak vásárlásuk összegéből, ha használják Clubcard applikációjukat. Jelenleg több mint 1,5 millió aktív tagja van az áruházlánc Clubcard hűségprogramjának, akik a mobiltelefonos alkalmazásban elérhető 5 százalékos kupon beszkennelésével mostantól minden vasárnap még olcsóbban vásárolhatnak be, mint eddig.
Október 2-ától minden vasárnap vásárlásuk összegének 5 százalékát takaríthatják meg azok, akik a Tescónál fizetéskor beszkennelik Clubcard alkalmazásuk kedvezményre jogosító kuponját. A vasárnapi 5 százalék kedvezmény az összes többi áruházi kedvezménnyel összevontan érvényes. Az áruházlánc Clubcard hűségprogramja jelenleg több mint 1,5 millió aktív tagot számlál, az elmúlt egy évben pedig 450 százalékkal nőtt a Clubcard alkalmazás letöltéseinek száma, így egyre többen élhetnek az újabb spórolási lehetőséggel.
A magas infláció és a növekvő energiaárak leküzdésére rengetegen igyekeznek optimalizálni a költéseiket. Sokan keresik az akciós termékeket vagy vásárolnak inkább többször kevesebb terméket, hogy csökkentsék kiadásaikat. VasárnAPP programunkkal olyan megtakarítási lehetőséget adunk vásárlóink kezébe, amellyel nem kell lemondaniuk a heti nagybevásárlásról vagy elaprózni azt, hiszen vasárnaponként extra kedvezmény jár nekik. Ehhez mindössze a Clubcard alkalmazás letöltésére van szükség, amely aztán mobiltelefonon mindig kéznél van, és többféle további árelőnyt is biztosít. A Clubcard-tagok például számos terméket eleve kedvezőbb áron vehetnek meg, mint a – fizikai vagy digitális – hűségkártyával nem rendelkezők
– mondta Szilva Mónika, a Tesco vásárlói élményért felelős igazgatója.
A Clubcard programban a vásárlók minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak, amit az alkalmazásban akár azonnal utalványokra válthatnak. Ezek felhasználási aránya közel 95 százalékos, ami jól mutatja, hogy a Clubcard applikációval rendelkezők nagy arányban használják ki a kedvezményes lehetőségeket. Az alkalmazás segítségével bárhol, bármikor könnyedén nyomon követhető a pontok és utalványok alakulása, és személyre szabott digitális kuponok is elérhetők vele. A mobiltelefonos applikáció a csak tagok számára kínált exkluzív ajánlatokat is mutatja, és emlékeztet az akciókra.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Vásárlóinkat egyéb módon is segítjük abban, hogy jól tudják beosztani pénzüket. Például üzleteinkben és online is „Árgarancia” felirattal jelöljük azokat a termékeket, amelyek árát tartósan alacsonyan tartjuk. Ez közel 700 alaptermék, illetve olyan árucikk, amiket a vásárlók gyakran keresnek. Ezeknek az árát minden héten ellenőrizzük, és vállaljuk, hogy ha valahol a vásárló olcsóbban vásárolta meg a termékeket, akkor a különbözetet visszafizetjük. A kezdeményezés annyira népszerű, hogy ezen termékeink forgalma kétszer olyan gyorsan nő, mint a nem árgaranciásoké. A nyugdíjasok pedig minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak vásárlásukból, ha használják hűségkártyájukat, ami szintén kedvelt megtakarítási lehetőség. Az indulás óta folyamatosan nő a kedvezménnyel élők száma, amely volt, hogy meghaladta a heti 38 ezret
– tette hozzá Szilva Mónika
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








