Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel is bírnak.
Újabb vidéki városban kezdi meg a házhozszállítást a Tesco: a környező falvak is jól járnak
A Tesco siófoki hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatásához, így újabb 13 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 15 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már közel 2,5 millió otthonban élvezhetik a vásárlók az online rendelés és házhozszállítás előnyeit.
A boltlánc tovább bővítette online üzletágát, melynek eredményeként a Siófokon, valamint 19 környező településen élő vásárlók számára válik elérhetővé a kiszállítás. A vállalat a most csatlakozott területeken a siófoki hipermarketéből szolgálja ki a Tesco Otthonról online rendeléseit.
A fejlesztés több mint 13 ezer háztartást érint, ezzel pedig már az ország több mint 600 településén, közel 2,5 millió otthonba visszük ki az interneten leadott rendeléseket. Vásárlóink több mint 15 ezer termék közül válogatva könnyedén elintézhetik a kisebb vagy éppen nagyobb bevásárlásokat, melyek kiszolgálásához 17 fővel növeltük csapatunk létszámát
– mondta Martin Coulam, a Tesco-Global Zrt. operációs igazgatója. A vásárlók a boltlánc honlapján vagy Androidon és iOS-en is elérhető mobiltelefonos alkalmazáson keresztül tudnak bepakolni a virtuális kosarukba és rendelést leadni. A Tesco munkatársai a kiválasztott termékeket ugyanolyan gondossággal készítik össze az áruházban, mint ahogy azt a vásárló maga tenné. A rendeléseket a cég a kiválasztott egyórás idősávban, akár már aznap házhoz szállítja, de lehetőség van személyes áruházi átvételre is.
A Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








