A decemberi csomagvolumenre vonatkozó előrejelzéseket figyelembe véve a GLS Hungary megkezdte a szezonális felkészülést és a működés optimalizálását.
Komoly változások jönnek a szolgáltatási feltételeket tekintve. A felhasználóikat most értesítették.
Június 1-től a Wolt szolgáltatási díjat, csúcsidődíjat, illetve szervizdíjat számolhat fel a fogyasztó felé az összes rendelés vagy bizonyos rendelések esetében – derült ki abból a futárcég keddi leveléből, melyben arról tájékoztatták felhasználóikat, hogy megváltoznak a szolgáltatási feltételeik (ÁSZF).
Arról, hogy számíthatunk-e valamilyen díjtételre, a rendelés leadása előtt lehet tájékozódni a Wolt szolgáltatáson belül. A cég emellett azt is közölte, hogy a Wolt szolgáltatást immár a Wolt Magyarország Kft. nyújtja, nem pedig a Wolt Enterprises Oy, tehát a Wolt kifejezés a magyar céget jelöli június elejétől.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








