Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Mintegy ezer üzletben, hipermarketben és szállodában fog kizárólag magyar zene szólni május 12-én. Az Él a zene! kezdeményezés célja, hogy előtérbe helyezze a magyar szerzőket, előadókat és dalokat. A megmozduláshoz számos lemezkiadó, rádió, zenetévé, együttes és egyéb zeneipari szereplő csatlakozott. Az Él a zene! a magyar könnyűzene napja hivatott lenni, reflektálva a pandémia által sújtott hazai zeneipar nehéz helyzetére is - közölték a szervezők hétfőn.
Az ötletgazda, főszervező Nagy Szabolcs megkereste a háttérzene-szolgáltatókat, és arra kérte őket, hogy egy napig kizárólag magyar zenét játsszanak. Az ügyet felvállalta a MoodMedia, a CloudCasting és a Kitto Media, így csaknem ezer üzletben, bútoráruházban, gyorsétteremben, hipermarketben, abc-ben és szállodában fog szólni a magyar zene május 12-én.
A kezdeményezéshez több rádió és zenetévé csatlakozott, köztük a Karc FM, a Spirit FM, a Manna FM, a Magyar Katolikus Rádió, az FM103,8 Rock Rádió, a Klasszik Rádió, a Beat Rádió, a debreceni Campus Rádió, az Érd FM, a nyíregyházi Mustár FM, a kecskeméti Gong Rádió, a Sláger TV, a Music Channel, a Zenebutik és a Dikh TV. A csatlakozó médiumok legtöbbje kizárólag magyar zenét játszik május 12-én, néhányan pedig megduplázzák a magyar arányt. Szintén részt vesz a programban a hazai előadók kizárólagos játszásával több mint száz iskolarádió a DUE Médiahálózat szervezésében.
Az Él a zene! négy ismert szerzőt, előadóművészt kért fel, hogy nagykövetként népszerűsítse a magyar könnyűzene napját. Köztük van Bagossy Norbert, a Bagossy Brothers Company énekese, gitárosa, Harcsa Veronika énekesnő, dalszerző, Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana énekesnője és Tariska Szabolcs szövegíró. Az Él a Zene! magyar könnyűzenei nap szervezője a Fülesbagoly Alapítvány, fő stratégiai partnere a WMMD, támogatója a Hangfoglaló Program és az Öröm a Zene.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Kis-Benedek József az Arénában: a moszkvai merényletet nem csak az Iszlám Állam szervezte
- Kiemelt miniszteri feladatot kapott Kotán Attila
- Több kilométeres dugó alakult ki az M3-as autópályán
- Durván elszállhat a párizsi olimpia költségvetése
- Feljelentették a kormánypárti képviselők Budapest I. kerületének polgármesterét
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül