Ékszereket, készpénzt akartak kicsalni tőlük.

A Lidl, a Spar és a Tesco után most az Aldit célozták meg a kiberbűnözők, a kiskereskedelmi láncok óvatosságra intenek minden vásárlót.
A napokban ismét csalók éltek vissza az ALDI nevével, akik adatszerzési célokból, hamis módon pénzjutalmat kínálnak a gyanútlan felhasználóknak. A kiskereskedelmi lánc Facebook-oldalán tájékoztatta vásárlóit arról, hogy az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nem hirdet olyan nyereményjátékot, amelynek keretében pénzjutalmat lehet nyerni.
Az értesítésekre adott válaszok következtében felmerült esetleges károkért a társaság nem vállal felelősséget. Az Aldi által hirdetett, vagy szervezett nyereményjátékokat minden esetben a boltlánc weboldalán érhetőek el. Az utóbbi hetekben a többek között a Spar, a Lidl és a Tesco nevében is hamis nyereményjátékot hirdettek a csalók. A sorozatos támadások miatt a Tesco és a Lidl is készített egy "iránytűt", amelyből kiderül, hogyan lehet kikerülni a csalókat. A Tesco felhívta vásárlói figyelmét, hogy soha nem kérik a vásárlók bankkártya-adatait a közösségi média felületeken keresztül, különösen nem adománygyűjtés vagy promóciós aktivitás céljából. Valamint, ha sms-ben vagy telefonon kér valaki személyes adatokat úgy, hogy korábban nem vettek részt egyetlen tescós nyereményjátékban sem, akkor az valószínűleg átverésről van szó. A Lidl pedig azt javasolja vásárlóinak, hogy a Facebook-bejegyzéseknél mindig keresni kell a kék pipát, mivel ez jelzi azt, hogy a Facebook és az Instagram által hitelesített, ellenőrzött profilról van szó.Ha gyanús az oldal, ellenőrizni kell a nevét!
A boltlánc azt kéri, ha valaki gyanús oldallal vagy átveréssel találkozik, akkor jelentse azt a Facebook vagy az Instagram felé, ezzel megakadályozhatja, hogy másokat is becsapjanak a csalók.Ha egy oldaltól olyan személyes megkeresést kap valaki, amire nem számított, semmiképp ne válaszoljon, reagáljon rá, amíg nem ellenőrizte a forrás hitelességét. Az adathalászok elleni védekezéshez hasznos kisokost állított össze a Nemzeti Kibervédelmi Intézet is, ezt is tanácsos átböngészni.

Lavinát indít el a Lidl mennyiségi korlátozása? Vallottak a boltláncok: erre számíthatnak a vásárlók
A Lidl nem rég bejelentette, hogy több, piaci áron kapható termékükre is korlátozásokat vezet be. De ez vajon általános, vagy csak egy egyszeri alkalom?
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
A startolásnál a magyarok mindössze 10-15 százaléka ismerte a közösségi finanszírozás lényegét, és sokan még mindig összekeverik ezt a fajta támogatást a jótékonykodással.
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
A szorongás nem alaptalan, hiszen Magyarország évek óta rosszul szerepel a rákkal kapcsolatos halálozási listákon.
-
50 milliárdos rebranding folyamat zajlik a Penny-nél
A nehéz helyzetben is hosszú távra tervez az üzletlánc - a társ-ügyvezetőket kérdeztük.
-
Videó: ennyivel olcsóbb, ha nem a balatoni büfében vásárolsz, hanem a boltban
Megnéztük, milyen árak vannak a parton, és mennyibe kerül egy hamburger, ha magunk készítjük.
-
5 érv amellett, hogy vásárlóként miért válaszd a közösségi finanszírozást (x)
Békebeli személyesség, XXI. századi technológia - a közösségi finanszírozás közel sem olyan újkeletű fogalom, mint azt gondolnánk.
- Rekordév a turizmusban - a nap hírei
- Hetekig tervezgetett a chicagói rém
- Meglovasították Puyol mezét a Puskás Arénából
- Még mindig folyik a nyomozás a szemétre került erdélyi magyar szavazólapok ügyében
- EU-s megerősítés: az atomenergia a zöld átmenet része
- Megtalálták a Dunában a kutyakiképző férfi holttestét
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


