Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Nem várt fordulat a magyar boltok kasszáinál: nem tudni, miért döntött így több ezer vásárló
Rákaptak a magyarok a bankkártyás vásárlásra: soha ennyi kártyás vásárlást nem indítottak Magyarországon, mint 2021 harmadik negyedévében. Összesen 322 millió tranzakciót bonyolítottak le hazai kibocsátású fizetési kártyával tavaly július elseje és szeptember vége között, több mint 40 millióval, közel 15 százalékkal többet, mint a megelőző negyedévben, amely az addigi legtöbb kártyás vásárlást hozta. Korábban szinte alig lépte át a 250 milliót a tranzakciók száma.
Tavaly a harmadik negyedévben negyvenmillióval több kártyás tranzakciót bonyolítottak le Magyarországon, mint a megelőző negyedévben - ismerteti keddi számában a Világgazdaság a Magyar Nemzeti Bank (MNB) adataira hivatkozva.
Érdekesség azonban, hogy a vásárlások számával nem nőtt arányosan az értékük. A harmadik negyedévben nem egészen 2457 milliárd forint értékben vásároltak az ügyfelek, szemben a második negyedéves 2279 milliárd forinttal, azaz csak nagyjából 8 százalékos növekedést lehetett látni - írták. Nőtt a külföldön lebonyolított vásárlások száma is, de messze nem olyan számottevően, mint a belföldieké: 29,5 millió tranzakciót hajtottak végre 365 milliárd forint értékben.
Nehéz kiolvasni az adatokból, miért ugorhatott meg ilyen mértékben a tranzakciók száma. Egy részére magyarázattal szolgálhat például a tavalyi újranyitás és a május végén eltörölt kötelező maszkhasználat
- mondta a Világgazdaságnak Varga Zoltán, az Equilor Befektetési Zrt. szenior elemzője. Ez előidézhetett olyan felszabadultságot az emberek körében, hogy többet mozdultak ki, többször fogyasztottak éttermekben, kávézókban, és emellett többet költöttek a boltokban is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről
- Újabb buszbaleset Németországban
- Korányi G. Tamás az osztalékfizetésekről: a legtöbb részvényes dörzsölheti a tenyerét
- Keresik a Szépművészeti új igazgatóját