20 °C Budapest
foodpanda

Háborognak a Foodpanda vásárlói: nem volt zökkenőmentes a NetPincér átalakítása

2021. október 28. 14:01

Egy hónapja, hogy a NetPincér új arculattal, immár Foodpanda néven működik tovább. Az átállás, úgy tűnik, nem volt zökkenőmentes, az internetes vélemények, értékelések, és olvasóink levelei alapján vannak problémák az új oldal, az applikáció és a kiszállítás körül. Legtöbben a rengeteg késésre és a sok hiányzó étteremre, funkcióra panaszkodnak.

A Pénzcentrum egyik olvasója szerint "teljesen hihetetlen, hogy 2021-ben, amikor a legtöbb cég már arra törekszik, hogy minél jobb ügyfélélményt nyújtson, a Foodpanda ügyfélszolgálatával szinte képtelenség kapcsolatba lépni." Levele szerint a leadott rendelése az ígért 40 perc helyett csaknem duplaannyi idő alatt ért ki, a nyomonkövetési rendszer pedig teljesen megbízhatatlanul, hol több, hol kevesebb percet mutatott. Ennél, illetve a kihűlve kiszállított ételnél viszont még nagyobb csalódás volt számára, hogy nem tudta sehogyan jelezni a problémáját a Foodpandának, mindössze automatikus üzenetekkel és e-mailekkel kellett beérnie. "Kaptam egy 500 forintos kupont is, bocsánatkérésük jeléül, amint viszont azóta sem használtam fel, és lehet, hogy nem is fogok" - tette hozzá.

"Kedves Rendelőnk! Legutóbbi rendelésed késett, ez nincs rendben. Tudjuk, hogy a tettek többet érnek a szavaknál, ezért szeretnénk 500 Ft kuponnal kedveskedni, bocsánatkérésünk jeléül" - írta a Foodpandává átlényegült NetPincér olvasónknak, miután rendelésére rengeteget kellett várnia. Olvasónk véleménye szerint azonban még csak nem is ez volt a legbosszantóbb az egészben:

Kivételesen a tettek helyett inkább a szavakat választottam volna, ha lehet, mert a leginkább az idegesített, hogy nem tudtam jelezni egy valós személy felé a problémámat. Csak a "chates" ügyfélszolgálat menüpontjait nyomogathattam, ami automatikus választ adott minden kérdésre. Nem sokat segített a helyzeten az 500 forintos kupon sem, amikor már éhen akartam halni, az étel meg sehol, és fogalmam sem volt, meddig kell még várnom 

- írta a Pénzcentrum olvasója.

Ezekkel a problémákkal azonban nem egyedül szembesült. Az utóbbi egy hónapban záporoznak a Foodpandáról a rossz értékelések és vélemények a világhálón. A Foodpanda értékelése a Google-ben jelenleg 5-ből 1,6 csillag: viszonyításképpen a legrosszabbra értékelt magyarországi futárszolgálatok is elérnek általában 2 csillagot az 5-ből. A rossz értékeléshez gyakran véleményeket is fűznek az elégedetlen felhasználók, ezek nagyon hasonló tapasztalatokról tanúskodnak. Íme néhány:

A Foodpanda negatív Google értékelései az elmúlt egy hónapban, 2021. 10. 27.
A Foodpanda negatív Google értékelései az elmúlt egy hónapban, 2021. 10. 27.

"Vállalhatatlan, visszás, katasztrófa, nem korrekt" - ilyen és ehhez hasonló jelzőkkel írják le a felháborodott ügyfelek a szolgáltatást. A legtöbb elégedetlenséget a késés okozza, illetve hogy a problémájukkal nem tudnak kihez fordulni a felhasználók.

Azt azért hozzá kell tenni, hogy egy újnak számító szolgáltatásnál az elégedett ügyfelek, vásárlók sokkal kevésbé hajlamosak klaviatúrát ragadni, és leírni a pozitív élményüket. A negatív tapasztalat - illetve az éhes ember dühe - sokkal nagyobb motiváló erő erre, ezért valószínű, hogy ennyi a sok elégedetlen komment. A másik ok a sok negatív visszajelzésre pedig feltehetően az, hogy az ügyfélszolgálat színvonala miatt

a Foodpanda vásárlóinak nincs felületük, ahol meghallgatnák a problémájukat, így marad a Google értékelőrendszere.

Egy új szolgáltatás indulása, arculatváltás esetén gyakran előfordulnak kezdeti nehézségek, ritka a zökkenőmentes átállás. Egy hónapnyi tapasztalatból még nem lehet megítélni, jobban járnak-e a magyar vásárlók a Foodpandával, vagy vissza fogják majd sírni a NetPincért. Az viszont biztos, hogy a Foodpandának kell még dolgoznia a fogyasztói élmény javításáért.

Címlapkép: Foodpanda

NEKED AJÁNLJUK
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 28. 09:03
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem