Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Egy hónapja, hogy a NetPincér új arculattal, immár Foodpanda néven működik tovább. Az átállás, úgy tűnik, nem volt zökkenőmentes, az internetes vélemények, értékelések, és olvasóink levelei alapján vannak problémák az új oldal, az applikáció és a kiszállítás körül. Legtöbben a rengeteg késésre és a sok hiányzó étteremre, funkcióra panaszkodnak.
A Pénzcentrum egyik olvasója szerint "teljesen hihetetlen, hogy 2021-ben, amikor a legtöbb cég már arra törekszik, hogy minél jobb ügyfélélményt nyújtson, a Foodpanda ügyfélszolgálatával szinte képtelenség kapcsolatba lépni." Levele szerint a leadott rendelése az ígért 40 perc helyett csaknem duplaannyi idő alatt ért ki, a nyomonkövetési rendszer pedig teljesen megbízhatatlanul, hol több, hol kevesebb percet mutatott. Ennél, illetve a kihűlve kiszállított ételnél viszont még nagyobb csalódás volt számára, hogy nem tudta sehogyan jelezni a problémáját a Foodpandának, mindössze automatikus üzenetekkel és e-mailekkel kellett beérnie. "Kaptam egy 500 forintos kupont is, bocsánatkérésük jeléül, amint viszont azóta sem használtam fel, és lehet, hogy nem is fogok" - tette hozzá.
"Kedves Rendelőnk! Legutóbbi rendelésed késett, ez nincs rendben. Tudjuk, hogy a tettek többet érnek a szavaknál, ezért szeretnénk 500 Ft kuponnal kedveskedni, bocsánatkérésünk jeléül" - írta a Foodpandává átlényegült NetPincér olvasónknak, miután rendelésére rengeteget kellett várnia. Olvasónk véleménye szerint azonban még csak nem is ez volt a legbosszantóbb az egészben:
Kivételesen a tettek helyett inkább a szavakat választottam volna, ha lehet, mert a leginkább az idegesített, hogy nem tudtam jelezni egy valós személy felé a problémámat. Csak a "chates" ügyfélszolgálat menüpontjait nyomogathattam, ami automatikus választ adott minden kérdésre. Nem sokat segített a helyzeten az 500 forintos kupon sem, amikor már éhen akartam halni, az étel meg sehol, és fogalmam sem volt, meddig kell még várnom
- írta a Pénzcentrum olvasója.
Ezekkel a problémákkal azonban nem egyedül szembesült. Az utóbbi egy hónapban záporoznak a Foodpandáról a rossz értékelések és vélemények a világhálón. A Foodpanda értékelése a Google-ben jelenleg 5-ből 1,6 csillag: viszonyításképpen a legrosszabbra értékelt magyarországi futárszolgálatok is elérnek általában 2 csillagot az 5-ből. A rossz értékeléshez gyakran véleményeket is fűznek az elégedetlen felhasználók, ezek nagyon hasonló tapasztalatokról tanúskodnak. Íme néhány:

"Vállalhatatlan, visszás, katasztrófa, nem korrekt" - ilyen és ehhez hasonló jelzőkkel írják le a felháborodott ügyfelek a szolgáltatást. A legtöbb elégedetlenséget a késés okozza, illetve hogy a problémájukkal nem tudnak kihez fordulni a felhasználók.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy egy újnak számító szolgáltatásnál az elégedett ügyfelek, vásárlók sokkal kevésbé hajlamosak klaviatúrát ragadni, és leírni a pozitív élményüket. A negatív tapasztalat - illetve az éhes ember dühe - sokkal nagyobb motiváló erő erre, ezért valószínű, hogy ennyi a sok elégedetlen komment. A másik ok a sok negatív visszajelzésre pedig feltehetően az, hogy az ügyfélszolgálat színvonala miatt
a Foodpanda vásárlóinak nincs felületük, ahol meghallgatnák a problémájukat, így marad a Google értékelőrendszere.
Egy új szolgáltatás indulása, arculatváltás esetén gyakran előfordulnak kezdeti nehézségek, ritka a zökkenőmentes átállás. Egy hónapnyi tapasztalatból még nem lehet megítélni, jobban járnak-e a magyar vásárlók a Foodpandával, vagy vissza fogják majd sírni a NetPincért. Az viszont biztos, hogy a Foodpandának kell még dolgoznia a fogyasztói élmény javításáért.
Címlapkép: Foodpanda
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








