15 °C Budapest
Itt a Kifli.hu legújabb dobása: ezekkel az új termékekkel tarolnának

Itt a Kifli.hu legújabb dobása: ezekkel az új termékekkel tarolnának

2021. szeptember 21. 17:32

A Miil tejipari saját márkájuk sikeres tavaszi, 31 termékkel történő bevezetése után a Rohlik csoport, közte pedig a Kifli.hu is bemutatja legújabb „Dacello“ márkáját a feldolgozott húsok kategóriájában és a "Moddia" papírhigiénés termékeit. A Dacello és a Moddia kedvező árakat kínál az ügyfeleknek. Ezeket az új termékcsaládokat az ügyfelek igényeire reagálva vezetik be, akiknél egyre inkább előtérbe kerül a fenntarthatóság, és a kényelem. A sajátmárkák bevezetésével lehetőséget adnak az ügyfeleknek a legjobb minőségű termékek kiválasztására versenyképes áron.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Papírhigiéniai termékeket minden háztartásban használnak. A Moddia termékek lágyak, ugyanakkor erősek és a természetre is odafigyelnek - a toalettpapírtól és a konyhai papírtörlőtől a papírzsebkendőig minden megtalálható a kínálatban.

A Rohlik Csoport a „lázadás” mellett a környezetvédelemre helyezi a hangsúlyt, ez kétszeresen is igaz a Moddia márka megalkotásánál, mely a fenntarthatóságra fókuszál. Minden termék FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a nyersanyagok felelősen kezelt erdőkből származnak – ez pedig környezeti, társadalmi és gazdasági előnyökkel jár. Minden termék ásványi olaj -mentes nyomdafestékkel rendelkezik, és a csomagolásban is figyelembe vesszük a fenntarthatóságot.

A termékcsalád minden terméke öko -keverék is, mely környezetbarátabb, mint a tiszta cellulóztermékek a 33 százalékban újrahasznosított szál használata miatt. Emellett 100 százalékban TCF, vagyis teljesen klórmentes anyagokból készülnek, tehát a fehérítési eljárás olyan anyagokkal történik, melyek nem tartalmaznak klórt. A TCF papírtermékeket úgy fehérítik, hogy klór helyett hidrogén -peroxidot és ózont használnak. A TCF eljárás jól ismert és elfogadott a cellulóz környezetbarát fehérítésére.

A Rohliknál tudjuk, hogy a jót tenni ugyanolyan fontos az ügyfeleink számára, és számunkra is. Dolgozunk azon, hogy elkötelezettek legyünk a bolygónk és a rajta élők és az elkövetkező generációk felé

- tette hozzá Petr Chvojka, a Rohlik saját márkás termékeinek menedzsere.

INDUL A TURMIX, A PÉNZCENTRUM HETI HÍRLEVELE!

Ha a napi hírzaj nélkül szeretnéd olvasni a Pénzcentrum legjobb anyagait, IRATKOZZ FEL HETI HÍRVELEÜNKRE, A TURMIXRA. A legizgalmasabb sztorijaink, heti egyszer, egyenesen a postaládádba.

Érkezik a Dacello is

A csomagolt sonka, szalámi, kolbász és szalonna csemegeáru-piaca az elmúlt években növekedett, miképpen a fogyasztók a hagyományos napi háromszori étkezésről a „snackelésre“ vagyis a napi többszöri kisétkezésre váltottak.

A megfelelő mértékű húsfogyasztás megkönnyíti az esszenciális aminosavak bevitelét, amely jelentősen befolyásolja a szövetek felépítését, a víz megkötését, a sav-bázis egyensúlyt és az immunrendszer helyes működését. Mindeközben a Semmelweis Egyetem Dietetikai és Táplálkozástudományi Tanszéke megállapította, hogy a fiatal nők fele annyi vasat visznek be, mint amennyire szükségük lenne.

A jelenség vélhetően magyarázható a húsmentes táplálkozás térnyerésével, hiszen vasat jól hasznosuló formában első sorban húsból és húskészítményekből nyerhetünk. A vas felszívódásához azonban ugyancsak szükséges megfelelő C-vitamin-forrás is, amit a friss zöldségek, gyümölcsök fogyasztásával biztosíthatunk. A hústermelő vállalkozásokat számos olyan egészségügyi szabályozás köti, amelyek ígéretes tendenciát mutatnak az egészségesebb húst keresőknek. A Kifli.hu új termékcsaládjával, az értékes húskészítményeket kínáló saját márkás Dacellóval lép a piacra.

NEKED AJÁNLJUK
A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 19. kedd
Nándor
42. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 19. 14:16