A ValóVilág 12. évada is elstartol a nyáron
A Miil tejipari saját márkájuk sikeres tavaszi, 31 termékkel történő bevezetése után a Rohlik csoport, közte pedig a Kifli.hu is bemutatja legújabb „Dacello“ márkáját a feldolgozott húsok kategóriájában és a "Moddia" papírhigiénés termékeit. A Dacello és a Moddia kedvező árakat kínál az ügyfeleknek. Ezeket az új termékcsaládokat az ügyfelek igényeire reagálva vezetik be, akiknél egyre inkább előtérbe kerül a fenntarthatóság, és a kényelem. A sajátmárkák bevezetésével lehetőséget adnak az ügyfeleknek a legjobb minőségű termékek kiválasztására versenyképes áron.
Papírhigiéniai termékeket minden háztartásban használnak. A Moddia termékek lágyak, ugyanakkor erősek és a természetre is odafigyelnek - a toalettpapírtól és a konyhai papírtörlőtől a papírzsebkendőig minden megtalálható a kínálatban.
A Rohlik Csoport a „lázadás” mellett a környezetvédelemre helyezi a hangsúlyt, ez kétszeresen is igaz a Moddia márka megalkotásánál, mely a fenntarthatóságra fókuszál. Minden termék FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a nyersanyagok felelősen kezelt erdőkből származnak – ez pedig környezeti, társadalmi és gazdasági előnyökkel jár. Minden termék ásványi olaj -mentes nyomdafestékkel rendelkezik, és a csomagolásban is figyelembe vesszük a fenntarthatóságot.
A termékcsalád minden terméke öko -keverék is, mely környezetbarátabb, mint a tiszta cellulóztermékek a 33 százalékban újrahasznosított szál használata miatt. Emellett 100 százalékban TCF, vagyis teljesen klórmentes anyagokból készülnek, tehát a fehérítési eljárás olyan anyagokkal történik, melyek nem tartalmaznak klórt. A TCF papírtermékeket úgy fehérítik, hogy klór helyett hidrogén -peroxidot és ózont használnak. A TCF eljárás jól ismert és elfogadott a cellulóz környezetbarát fehérítésére.
A Rohliknál tudjuk, hogy a jót tenni ugyanolyan fontos az ügyfeleink számára, és számunkra is. Dolgozunk azon, hogy elkötelezettek legyünk a bolygónk és a rajta élők és az elkövetkező generációk felé
- tette hozzá Petr Chvojka, a Rohlik saját márkás termékeinek menedzsere.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Érkezik a Dacello is
A csomagolt sonka, szalámi, kolbász és szalonna csemegeáru-piaca az elmúlt években növekedett, miképpen a fogyasztók a hagyományos napi háromszori étkezésről a „snackelésre“ vagyis a napi többszöri kisétkezésre váltottak.
A megfelelő mértékű húsfogyasztás megkönnyíti az esszenciális aminosavak bevitelét, amely jelentősen befolyásolja a szövetek felépítését, a víz megkötését, a sav-bázis egyensúlyt és az immunrendszer helyes működését. Mindeközben a Semmelweis Egyetem Dietetikai és Táplálkozástudományi Tanszéke megállapította, hogy a fiatal nők fele annyi vasat visznek be, mint amennyire szükségük lenne.
A jelenség vélhetően magyarázható a húsmentes táplálkozás térnyerésével, hiszen vasat jól hasznosuló formában első sorban húsból és húskészítményekből nyerhetünk. A vas felszívódásához azonban ugyancsak szükséges megfelelő C-vitamin-forrás is, amit a friss zöldségek, gyümölcsök fogyasztásával biztosíthatunk. A hústermelő vállalkozásokat számos olyan egészségügyi szabályozás köti, amelyek ígéretes tendenciát mutatnak az egészségesebb húst keresőknek. A Kifli.hu új termékcsaládjával, az értékes húskészítményeket kínáló saját márkás Dacellóval lép a piacra.
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken
- Állami támogatások: komoly feszültségforrás készül az EU-tagállamok között
- Az eddigi külügyminiszter alakít kormányt Bulgáriában
- Váratlan előnyét találták meg a Covid-oltásoknak
- IPC: Gázában éhínség szintű az élelmiszerhiány