Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Legyen házépítésről vagy felújításról szó, a bútorvásárlás mindig fejtörést okoz. Felvetődik a kérdés, hogy berendezési tárgyainkat egyedileg készíttessük, vagy inkább áruházból, internetről rendeljük meg őket. A döntés megkönnyítésének érdekében a HelloVidék megkereste a Magyar Fa- és Bútoripari Uniót, hogy válaszoljanak kérdéseikre.
A bútorválasztásnál melyek a legfontosabb szempontok?
A három legfontosabb szempont az ár-érték arány, a szállítási határidő és a kapcsolódó szolgáltatások. Az elsőt talán nem kell magyarázni. Az azonnali elérhetőség egyre fontosabb szempont egy bizonyos árszint alatt; a vásárlók gyakran hajlandóak többet fizetni egy bútorért, csak ne kelljen heteket/hónapokat várni. Az egyéb szolgáltatások, mint például a bútor összeszerelés, a vásárlói élmények, a kiszolgálás minősége, vagy a garanciális ügyintézés gördülékenysége, szintén döntő szerepet játszanak abban, hogy hol vásárolja meg a bútort a fogyasztó.
Melyik gyártási mód éri meg jobban?
Mindkét gyártási metódusnak megvan a felvevőpiaca. A szakosodott vállalatok az adott piaci igényekre mérten alakítják ki az üzemméretet és modellenként az optimális darabszámot.
Ha érdekel a teljes cikk, a részletes válaszokkal, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








