A Primark hamarosan nyilvánosságra hozza, melyik üzletekben lesz először elérhető ez az újítás.
Tavaly áprilisban először az Euronics webshopjában tűnt fel a Kert és barkács termékkategória, de az online értékesítés kiemelkedő sikereit látva a cég úgy döntött, országszerte, a teljes bolthálózatban elérhetővé teszi az eszközöket.
Az Euronics műszaki áruházlánc új, jelentős szereplőként debütál a kerti és barkácseszközök piacán: országosan 68 értékesítési és átvételi pontjával a legnagyobb bolthálózat lesz, amelyben egész évben elérhető a termékkategória. Az üzletlánc előnye, hogy az érdeklődők azonnal élőben is megnézhetik az eszközöket, illetve szállítási költség nélkül átvehetik az online megrendelt termékeket, amelyek választéka folyamatosan bővül.
A célunk, hogy a hagyományos értelemben vett elektronikai eszközök minél szélesebb körét kínáljuk vásárlóink számára. Így kézenfekvő volt, hogy a barkács területről például egy fúrót, vagy a kert termékkörből lombszívót is beemeljünk a kínálatunkba. Ha azonban értékesíteni kezdjük a termékkörök egy részét, akkor a vásárlói igényeknek megfelelve a lehető legszélesebb szortiment kialakítását kell célul kitűznünk
- mondta Fazekas Bálint, az Euronics kereskedelmi ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt egy év impozáns, folyamatosan növekvő online értékesítési adatai egyértelművé tették, hogy a bolthálózatban is érdemes helyet adni a termékeknek. A termékkategória 2020-as tavaszi bevezetése a webshopon szép számokat hozott, az Euronics ezért az idei kertszezon elejére időzítette volna a kategória kitelepítését a bolthálózatba – ez azonban a korlátozások miatt csak az újranyitás után, április utolsó két hetében valósulhatott meg.
Az első hétvégén a legnépszerűbb termékeknek a kézi elektromos eszközök bizonyultak, de a szezonalitásból fakadóan a kerti eszközök és a robotfűnyírók iránt is nagy volt a kereslet. Az online átlagot megközelítő bevételt az üzletekben kevesebb, mint feleannyi termék eladásával érte el a cég, ami alapján valószínűsíthető, hogy az értékesebb termékeket az érdeklődők szívesen megnézik élőben is vásárlás előtt.
Az üzletlánc tapasztalatai alapján a tavalyi évhez képest idén bátrabban költenek a vásárlók az új termékkategóriában: a tavalyi átlagos kosárérték megtriplázódott, a bolti bevezetés hétvégéjén pedig meghaladta a 37 000 forintot.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Figyelembe véve azt, hogy az Euronics új szereplő e termékek piacán, nagyon elégedettek vagyunk az eladott darabszámokkal és az árbevétellel is. A mindössze néhány napja a bolthálózatba került termékek értékesítési számai kimagaslóak, már az első hétvégén elértük az első havi tervezett értékesítés több mint 10 százalékát
- tette hozzá Fazekas Bálint.
Az üzletlánc a hazai beszállítók legnagyobbjaival kötött megállapodást: olyan gyártókat választottak, amelyek megfelelő minőséget kínálhatnak szakembereknek és hobbistáknak egyaránt, illetve a beszerzés tervezése során fontos szempont volt az olyan, már most népszerű és keresett márkák kiválasztása is, amelyekben megbíznak a vásárlók. Az értékesítés első évében a legnépszerűbb termékkörök összesítésben a fűnyírók, a szivattyúk és a kézi szerszámok voltak, utóbbi kategóriában a láncfűrészek iránt érdeklődtek a legtöbben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni