Az elmúlt öt évben a hazai utazócirkuszok mintegy fele szűnt meg, az elsőszámú felelős a koronavírus járvány volt, ám a magas üzemeltetési költségek is szerepet...
Győr, Veszprém és Hajdúdorog után már Szegeden is kézhez vehetik az interneten megrendelt termékeiket az IKEA vásárlói, miután a vállalat újabb átvételi pontot nyit a Csongrád megyei településen. Az érdeklődők április 14-től tudják erre az átvételi pontra kérni rendelésük kézbesítését, az első termékek pedig április 20-tól lesznek átvehetők. Az vállalat célja, hogy termékeik az ország déli régiójában is minél több ember számára elérhetőek legyenek, ezzel folytatva az év elején bejelentett, átvételi pont bővítést.
Újabb hazai Átvételi Pontját nyitja meg az IKEA, ezúttal Szegeden. A vásárlók internetes vásárlás esetén kérhetik rendeléseik kiszállítását a szegedi Átvételi Pontra, ahol április 20-tól már át is vehetik azokat. „Az IKEA továbbra is elkötelezett azon célja mellett, hogy még megközelíthetőbbé és elérhetőbbé váljon az emberek többsége számára. Már januárban bejelentettük, hogy ebben az évben további átvételi pontokat szeretnénk nyitni, és ezúttal örömmel jelentjük be a szegedi Átvételi Pontunk megnyitását. Ezzel a Dél-magyarországi vásárlók számára is elérhetőbbé válnak az IKEA termékei” – mondta el Lubomír Zákopčan, a soroksári IKEA áruházvezetője.
Azoknak, akik a termékeket az áruház weboldalán rendelik meg és a „Kattints és Vedd át” szolgáltatást választják, ezentúl lehetőségük lesz a megrendelésüket közvetlenül Szegeden is átvenni. Az Átvételi Pont keddtől péntekig, 11:00 és 18:00 óra között, illetve szombaton 08:00 és 13:00 óra között lesz nyitva. A többi átvételi ponthoz hasonlóan, a szegedit is a soroksári áruház látja el.
A szegedi Átvételi Pont (Cím: 6728 Szeged, Kereskedő köz 4.) a dél-magyarországi régió vásárlói számára könnyíti meg a rendelések átvételét, Kiskunhalastól valamivel több mint 60 kilométert, Makóból kb. 34, míg Hódmezővásárhelytől körülbelül 26 kilométert kell utazni az átvételhez. Így a vásárlóknak a jövőben nem kell elutazniuk a budapesti vagy budaörsi áruházakig, amivel megspórolhatnak több mint 2 órányi utazást.
A házhoz szállítás kényelmes és megfizethető alternatíváját nyújtó szolgáltatás ára a megrendelt csomagok összsúlya szerint alakul, és mindhárom átvevőpont esetében azonos. A szolgáltatás díja az alábbiak szerint alakul az átvételi ponra:
- 15 kg-ig 1 490 Ft
- 15-30 kg között 2 490 Ft
- 30-90 kg között 3 990 Ft
- 90-200 kg között 5 990 Ft
- 200 kg felett 9 990 Ft
A győri, veszprémi és hajdúdorogi Átvételi Pontok a tavalyi évben nyitottak meg, azóta is népszerűek a magyarországi vásárlók körében. A jelenlegi pénzügyi évben (2020. szeptember 1-től) már több mint 10 000 rendelés teljesült, átlag 61 500 Ft értékben. A rendelések tömege átlagosan 61 kg volt. Az Átvételi Pontok üzemeltetését a Gebrüder Weiss Szállítmányozási és Logisztikai Kft. végzi.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Nagyon örülünk, hogy egy újabb átvételi ponttal bővül az IKEA hálózata, ezzel egy még erősebb alapra helyezve együttműködésünket. A szegedi Átvételi Pont üzemeltetésével, a nyugat-magyarországi és keleti városok után, immár az ország déli felében élő vásárlókat is segíteni tudjuk rendeléseik lebonyolításában. Bízunk benne, hogy ez az újabb átvételi pont igazán hasznosnak bizonyul a déli régióban élő vásárlók számára, valamint minőségi szolgáltatásunkkal a vásárlói igényeket itt is ki tudjuk szolgálni
– jegyezte meg Csiszár Zsolt, a Gebrüder Weiss Kft. Értékesítési és Marketing Részlegvezetője.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








