Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
A járvány miatt elrendelt boltzár váratlan feloldása nyomán az eMAG április 8-ára hozta előre harmadik budapesti (és negyedik hazai) üzletének megnyitását a Westend bevásárlóközpontban. Az első napon az okostelefonok, okosórák, Bluetooth fejhallgatók és szelfibotok voltak a legnépszerűbb termékek.
Az eMAG tavaly kezdte meg az offline terjeszkedést Magyarországon: első budapesti boltja az Erzsébet körúton nyílt meg júniusban, ezt szeptemberben egy, a Mammutban megnyílt üzlet követte, novemberben pedig az első vidéki boltjuk nyílt meg Pécsett. 2021. április 8-án a Westend bevásárlóközpont első emeletén létesült új üzlet, amely a Nyugati pályaudvarhoz közelebb fekvő részen található.
A Westendben működő üzletben is lehetséges online megrendelt termékek személyes átvétele: a járvány kapcsán előírt korlátozások nyomán az új üzletben egyszerre 13 vásárló tartózkodhat. A délelőtt 12 óráig leadott rendeléseket még akkor is aznap át lehet venni a Westendben lévő eMAG-boltban, ha azok nem helyben, hanem csak a vállalat üllői logisztikai központjában vannak készleten.
Miután a bevásárlóközpontban kényelmesen megoldható a parkolás, és az új üzlet hétfőtől szombatig 21 óráig tart nyitva, az új üzletből akár nagyobb árucikkeket, például egy porszívót, kompaktabb tévét is könnyen át tudnak venni és haza tudnak vinni a vásárlók.
A nyitás napján az üzletet személyesen felkereső vásárlók körében a okostelefonok, okosórák, aktivitásmérők, Bluetooth-fülhallgatók, illetve szelfibotok voltak a legnépszerűbb termékek. A boltzár feloldása óta az eMAG Magyarország azt tapasztalja, hogy az üzleteit személyesen felkereső vásárlók száma kezdi elérni a korlátozások előtti szintet – tehát a járvány kapcsán előírt létszámkorlátozás, és a higiéniai előírások betartása mellett sok vásárló az offline átvétel lehetőségével is újra kíván élni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








