Michael Schumacher nyolc egyedi luxusórája, melyek összértéke meghaladhatja a 4,8 millió dollárt, árverésre kerül.
A járvány miatt elrendelt boltzár váratlan feloldása nyomán az eMAG április 8-ára hozta előre harmadik budapesti (és negyedik hazai) üzletének megnyitását a Westend bevásárlóközpontban. Az első napon az okostelefonok, okosórák, Bluetooth fejhallgatók és szelfibotok voltak a legnépszerűbb termékek.
Az eMAG tavaly kezdte meg az offline terjeszkedést Magyarországon: első budapesti boltja az Erzsébet körúton nyílt meg júniusban, ezt szeptemberben egy, a Mammutban megnyílt üzlet követte, novemberben pedig az első vidéki boltjuk nyílt meg Pécsett. 2021. április 8-án a Westend bevásárlóközpont első emeletén létesült új üzlet, amely a Nyugati pályaudvarhoz közelebb fekvő részen található.
A Westendben működő üzletben is lehetséges online megrendelt termékek személyes átvétele: a járvány kapcsán előírt korlátozások nyomán az új üzletben egyszerre 13 vásárló tartózkodhat. A délelőtt 12 óráig leadott rendeléseket még akkor is aznap át lehet venni a Westendben lévő eMAG-boltban, ha azok nem helyben, hanem csak a vállalat üllői logisztikai központjában vannak készleten.
Miután a bevásárlóközpontban kényelmesen megoldható a parkolás, és az új üzlet hétfőtől szombatig 21 óráig tart nyitva, az új üzletből akár nagyobb árucikkeket, például egy porszívót, kompaktabb tévét is könnyen át tudnak venni és haza tudnak vinni a vásárlók.
A nyitás napján az üzletet személyesen felkereső vásárlók körében a okostelefonok, okosórák, aktivitásmérők, Bluetooth-fülhallgatók, illetve szelfibotok voltak a legnépszerűbb termékek. A boltzár feloldása óta az eMAG Magyarország azt tapasztalja, hogy az üzleteit személyesen felkereső vásárlók száma kezdi elérni a korlátozások előtti szintet – tehát a járvány kapcsán előírt létszámkorlátozás, és a higiéniai előírások betartása mellett sok vásárló az offline átvétel lehetőségével is újra kíván élni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború