Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Elsősorban a várandós kismamák és születendő gyermekeik egészségét szolgálja a Szent István Egyetem és az egyik munkatársával közös, a Blue Seven Group Zrt. által fejlesztett legújabb szabadalom, mely hamarosan a hazai boltok polcain is elérhetővé válik. A termék különlegessége a magas folsavtartalom, ami főként az első trimeszterben jelent kulcsfontosságú támogatást az egészséges magzati fejlődéshez.
A vízben oldódó vitaminok közé tartozó folsav (más néven B9-vitamin) számos biológiai és kémiai folyamatban elengedhetetlen szerepet játszik, így például a sejtek osztódása szempontjából is fontos, hogy megfelelő mennyiségben legyen jelen az emberi szervezetben. A kismamák számára - sőt már a babatervezés előtt - is javasolják a szakemberek a folsav rendszeres pótlását, a magzati velőcsövet lezáró folyamat ugyanis csak ennek jelenlétében lehet hibátlan.
Erre a folsavpótlásra kínál innovatív megoldást a szabadalmaztatott eljárás, mely lehetőséget nyújt okos- vagy kismama-tojás előállításához, mely a folsav mellett vasat, cinket, kolint, omega-3 esszenciális zsírsavakat, továbbá konjugált linol- és linolénsavakat is tartalmaz. A különleges tojás ráadásul az Egyetem egy másik 21. századi trendekbe illeszkedő élelmiszerfejlesztése, a SALAdMI vegetáriánus szalámi egyik alkotóeleme is lesz, így nem kizárólag kismamák fogyaszthatják, hanem közvetett módon mások asztalára is eljuthat majd.
A különleges tojást tojó tyúkok takarmánya egyébként szintén egy exkluzív innováció, mely a legújabb kutatási eredmények és a modern technológia ötvözése révén készülhetett el. A magas minőségű, egészséges tojást előzetesen a Szent István Egyetem Babati tangazdaságában állítják elő 2021 januárjától, lehetőséget biztosítva ezzel arra, hogy az agrárképzésben részt vevő hallgatók - a járványügyi előírások szigorú betartása mellett - ezáltal is hasznos gyakorlati tapasztaltokhoz jussanak.
Mint azt Prof. Dr. Gyuricza Csaba, a Szent István Egyetem mb. rektora kiemelte, ezek az új innovációk kiváló bizonyítékai annak, hogy a kutatás-fejlesztésben részt vevő szakemberek és a piacvezető gyártó cégek együttműködése révén kimagasló minőségű, magas hozzáadott értékű késztermék készülhet, ami hazánk szellemi és gazdasági sikereit egyaránt gyarapíthatja. Mindezzel országos példát mutathatunk arra, hogy a hallgatók, fiatal kutatók tudása és kitartó munkája nemcsak szakmai elismerést, de gazdaságilag is mérhető sikert hozhat.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Dr. Böjthe Kálmán, a Blue Seven Group Zrt. vezérigazgatója szerint ezzel a profitorientált együttműködéssel a Szent István Egyetem eleget tehet az Innovációs és Technológiai Minisztérium, és az annak berkein belül működő Területi Innovációs Platform elvárásainak, melyek egyik legfőbb célkitűzése a hazai egyetemek, kutatók, szakemberek és gazdasági szereplők közötti hatékony tudástranszfer. Mint arról az Egyetem korábbi közleményében is beszámolt, a törekvéseknek köszönhetően az elkövetkező hetekben, hónapokban a szellemi tulajdonokból, az eddig kifejlesztett szabadalmakból értékes piaci termékek válnak, melyek hozzájárulnak az intézmény versenyképességének növeléséhez.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








