A csalási kísérletek 2024-ben is folytatódnak. Fontos, hogy felismerjük az árulkodó jeleket, A CIB Bank összeállítsából mutatjuk, hogy mire érdemes figyelni és hogyan lehet kivédeni...
Elég szoros volt a verseny a Pénzcentrum szavazásán, végül azonban a papírforma évényesült a pontgyűjtőkártyák versenyében. Kijelenthető, hogy szinte minden magyar háztartásban lehet legálább egy plasztik, amelyre gyűlnek a pontok a vásárlások után.
Elég szoros versennyel zárult a Pénzcentrum szavazása: hétfő reggeli, pontyűjtőkártyákról szóló cikkünkben arra voltun kíváncsiak, hogy olvasóink melyik rendszerben gyűjtik az egységeket a vásárlások/tankolások után. Ugyanis, ahogy kiderült, minden magyar háztartásban van legalább egyféle kedvezménykártya. Hiszen a KSH a 2016-os mikrocenzusán 4 millió 21 ezer magyar háztartást mért, és a vállalatok közlése szerint ennél jóval több kártya van forgalomban:
- Az Auchannál három típusú bizalomkártya érhető el: az Auchan kártya, a Bizalom kártya, és a Business Bizalom kártya. E három fajtából összesen 1,3 millió van forgalomban.
- A Tescónál nagyjából 2,5 millió Clubcardot regisztráltak.
- A SuperShopnak több mint 3 millió kártyája van forgalomban.
A Mol-nál üzleti titokként kezelik a Multipont kártyák adatait - így a többi kérdésünkre sem válaszoltak-, ahogyan a Shellnél is a ClubSmart kártyákét - utóbbi azért annyit elmondott kérdésünkre, hogy szinte minden második vásárlás alkalmával kerülnek pontok az egyes kártyákra.
A cikkben lévő szavazásra több mint 4300-an kattintottak, figyelembe véve a fenti adatokat, több kártyát is meg lehetett jelölni a voksoláson. A szavazásunk eredménye egyébként nagyjából összefügg a forgalomban lévő kártyák számával. Az ötösből a dobogó harmadik fokára az Auchan kártyái állhattak (a háromféle kártyát egy opció alá tettük), második lett majdnem 500-zal több szavazattal a Tesco ClubCard lett, és az abszolút győztes a SuperShop lett, amiből a legtöbb van forgalomban Magyarországon. És arányaiban is nagyjából tükröződnek a kiadott plasztikok: SuperShop-ból több mint duplaannyi van, mint az Auchan kártyáiból, a szavazáson is majdnem kétszer többet kapott a SuperShop.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert
- Bulgáriában újabb előre hozott parlamenti választásokat tartanak
- Kiderült, mikortól és mennyiért lehet megvenni az egynapos autópálya-matricát
- Napokon belül diplomáciai képviseletet nyit Magyarország Tanzániában
- A motorosokra is rászálltak az osztrák rendőrök
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben