Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Tényleg a szomszédba kell menni az olcsóbb kürtöskalácsért, lángosért, forralt borért? Mutatjuk, milyen árakkal találkozhat a magyar vásárló a horvát, osztrák vagy szlovák fővárosban, és hogy mennyivel olcsóbb ez a magyarnál.
Ahogy korábban beszámoltunk róla, a szomszédos országokban is előfordul, hogy olcsóbban ehetünk-ihatunk egy karácsonyi vásárban, mint a magyar fővárosban. Most a Nosalty vizsgálta meg, hogy az egyes szomszédos fővárosokban mennyiért adják a sült kolbászt vagy a forralt bort. A táblázatból látszik, hogy nem a budapesti a legolcsóbb adventi forgatag.
A táblázatból látható, hogy közel sem a budapesti a legolcsóbb vásár, a Vörösmarty téri hotdogára például még a bécsi sem tudja lekörözni, hiába kerül pl. többe a forralt a sógoroknál. A kürtős kalács, rétes és lángos árainkat sem tudták a szomszédban túlszárnyalni. Természetesen Budapesten is vannak olcsóbb vásárok, a Vörösmarty téri kiugróan drága, és nem is az átlagos magyar pénztárcájához, hanem inkább a turistákéhoz van igazítva
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








