Egyre több magyar vásárol így: többszörösét költik, mint a hagyományos boltokban

MTI
2019. november 26. 09:32

Egyre nagyobb részarányt képvisel a friss áru az online vásárlásokban, amelyek átlagos kosárértéke legalább két-háromszorosa az átlagos áruházi vásárlások összegének, egyes láncoknál viszont akár hat-nyolcszoros is lehet a különbség - olvasható a Világgazdaság keddi számában.

A lap - az Auchan, a CBA Príma, a GRoby, a Spar és a Tesco tájékoztatásán alapuló - körképéből kiderült, hogy míg az Auchan esetében két-háromszoros, a Tescónál négy-ötszörös a differencia. A legnagyobb eltérés a GRobynál van, ahol 

az átlagos online kosárérték 30-32 ezer forint, szemben a hagyományos bolti 2-4 ezer forinttal.

Az ünnepek előtt a virtuális térben is beindul a vásárlói roham, a szezonális termékek mellett az alapvető élelmiszerek többletfogyasztása is megfigyelhető. A Sparnál rávilágítottak, hogy sok a hasonlóság az online és az offline kosarak között: top kategóriás a sör, az ásványvíz, a tej, a friss zöldség és gyümölcs, a baba- és higiéniai, illetve a fagyasztott termék.

NEKED AJÁNLJUK
Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. december 14. szombat
Szilárda
50. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33