A budaörsi Auchan 100 forintért árulja a 680 forintos chipset, közeli lejáratú termékről van szó.
Négynapos idei Black Friday kampánya alatt több mint 90 ezer megrendelést regisztrált oldalain a Vivre online lakberendezési áruház összesen 2,6 milliárd forint értékben, mellyel megduplázta a tavalyi év ugyanezen időszakának forgalmát. Az akció slágerterméke egy kanapé és egy dekorációs képsorozat lett, utóbbiból összesen 2500 darabot rendeltek a vásárlók.
Az áruház Black Friday kampánya idén november 14. és 18. között zajlott. A vásárlói csúcsot a kedvezményes időszak első óráiban mérte a kereskedő vállalat, amikor egy időben több mint 42 ezer felhasználó böngészett a honlapjukat. A kampány aranypillanata az első nap estéjén, az akció indítása után nem sokkal érkezett el, amikor egyetlen perc alatt 104 tranzakciót regisztráltak. A megrendelések 40 százalékát új vásárlók adták, és az átlagos kosárérték elérte a 26 ezer forintot.
A kampány legkeresettebb terméke egy kanapé volt, melyből a teljes készletet, több mint 100 darabot értékesítettek 16 perc alatt, míg az akció ideje alatt a legnagyobb darabszámban egy dekorációs képsorozat kelt el, ebből összesen 2500 darab lelt gazdára. A legmagasabb összegű rendelés értéke 825 ezer forint volt, míg a legdrágább megrendelt árucikk egy 330 ezer forintos sarok ülőgarnitúra lett. A legtöbb terméket a bútor, a fürdőszoba, a szőnyegek, valamint a konyha és étkezési kiegészítők kategóriákban értékesítették. A vásárlók 20 százaléka kanapét és más, nagyobb bútordarabot rendelt, míg 80 százalékuk kisebb lakberendezési tárgyakat és kiegészítőket választott.
Érdekesség, hogy a látogatók 72 százaléka a mobiltelefonjáról böngészte az áruhát oldalait, míg 28 százalékuk használt csak számítógépet a válogatáshoz. A megrendelések 26 százalékát, a tranzakciók értékének 34 százalékát hitelkártyával egyenlítették ki. A legtöbb megrendelést Romániában (Bukarestben és Kolozsváron), Bulgáriában (Szófiában), Horvátországban (Zágrábban), Magyarországon (Budapesten) és Szlovéniában bonyolították, és már több mint 22 ezer, a Black Friday idején rendelt csomag úton van a vásárlókhoz.
A Vivre azon vásárlóira is gondolt, akik valamilyen oknál fogva nem tudtak élni a Black Friday nyújtotta lehetőségekkel, ezért november 21-én, csütörtökön új kedvezményeket találnak az oldalon a Vivre.hu látogatói. Az akció főszereplői minden kategóriában tervezők különleges dizájntermékei közül kerülnek ki, melyeket kedvező árakon kínál majd az online lakberendezési áruház.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Mennyire ismered a lakás-előtakarékossági lehetőségeket?
Mire fordítanád szívesen a lakás-előtakarékossági szerződésed?
-
A digitalizáció és az együttműködés lehet a KKV-k túlélésének egyik kulcsa 2025-ben
A Billingo kollaborációs programmal hívja fel a figyelmet a vállalkozói összefogás előnyeire.
-
Mire használnád a lakástakarék-megtakarításodat?
Milyen szempontok fontosak egy megtakarítás kiválasztásánál?
-
Karácsonyi bevásárlás? Nézzük, milyen akciók lesznek a Lidlben
Az áruházlánc akciós kínálata az ünnepi menüre fókuszál.
-
Így védheted ki a legdurvább pénzügyi átveréseket: az OTP Bank szakértője válaszol
Bényi Mónikát, a Csaláskezelési osztály vezetőjét kérdeztük.
-
Felújítanál vagy vásárolnál a lakástakarékodból?
Mire költenéd a lakásszámládat?
-
Végre fellélegezhetnek a kisvállalkozók? Ez vár rájuk 2025-ben
Az OTP Bank elemzői mérsékelt javulást várnak.
-
Netes vásárlásokhoz is tökéletes választás a Mastercard Gold betéti kártya (x)
Akár online vennénk koncertjegyet karácsonyi meglepetésként, akár egy hagyományos boltban szereznénk be az ajándékokat, a Mastercard Gold betéti kártya mindkét esetben kéznél van.
-
Az ASUS újdonsága tökéletes üzleti partnered lesz (x)
A munkaerőpiac digitalizációjának gyors ütemében a mesterséges intelligencia megjelenése új korszakot nyitott.