7 °C Budapest

Ezek voltak a Black Friday slágertermékei: negyed óra alatt elkelt 100 kanapé

2019. november 20. 18:02

Négynapos idei Black Friday kampánya alatt több mint 90 ezer megrendelést regisztrált oldalain a Vivre online lakberendezési áruház összesen 2,6 milliárd forint értékben, mellyel megduplázta a tavalyi év ugyanezen időszakának forgalmát. Az akció slágerterméke egy kanapé és egy dekorációs képsorozat lett, utóbbiból összesen 2500 darabot rendeltek a vásárlók.

Az áruház Black Friday kampánya idén november 14. és 18. között zajlott. A vásárlói csúcsot a kedvezményes időszak első óráiban mérte a kereskedő vállalat, amikor egy időben több mint 42 ezer felhasználó böngészett a honlapjukat. A kampány aranypillanata az első nap estéjén, az akció indítása után nem sokkal érkezett el, amikor egyetlen perc alatt 104 tranzakciót regisztráltak. A megrendelések 40 százalékát új vásárlók adták, és az átlagos kosárérték elérte a 26 ezer forintot. 

A kampány legkeresettebb terméke egy kanapé volt, melyből a teljes készletet, több mint 100 darabot értékesítettek 16 perc alatt, míg az akció ideje alatt a legnagyobb darabszámban egy dekorációs képsorozat kelt el, ebből összesen 2500 darab lelt gazdára. A legmagasabb összegű rendelés értéke 825 ezer forint volt, míg a legdrágább megrendelt árucikk egy 330 ezer forintos sarok ülőgarnitúra lett. A legtöbb terméket a bútor, a fürdőszoba, a szőnyegek, valamint a konyha és étkezési kiegészítők kategóriákban értékesítették. A vásárlók 20 százaléka kanapét és más, nagyobb bútordarabot rendelt, míg 80 százalékuk kisebb lakberendezési tárgyakat és kiegészítőket választott.

Érdekesség, hogy a látogatók 72 százaléka a mobiltelefonjáról böngészte az áruhát oldalait, míg 28 százalékuk használt csak számítógépet a válogatáshoz. A megrendelések 26 százalékát, a tranzakciók értékének 34 százalékát hitelkártyával egyenlítették ki. A legtöbb megrendelést Romániában (Bukarestben és Kolozsváron), Bulgáriában (Szófiában), Horvátországban (Zágrábban), Magyarországon (Budapesten) és Szlovéniában bonyolították, és már több mint 22 ezer, a Black Friday idején rendelt csomag úton van a vásárlókhoz.

A Vivre azon vásárlóira is gondolt, akik valamilyen oknál fogva nem tudtak élni a Black Friday nyújtotta lehetőségekkel, ezért november 21-én, csütörtökön új kedvezményeket találnak az oldalon a Vivre.hu látogatói. Az akció főszereplői minden kategóriában tervezők különleges dizájntermékei közül kerülnek ki, melyeket kedvező árakon kínál majd az online lakberendezési áruház.

NEKED AJÁNLJUK
Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 29. péntek
Auguszta
13. hét
Március 29.
Nagypéntek
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem