A 0 százalékos THM az idei ünnepi szezonban is az egyik legkeresettebb finanszírozási forma a hazai webáruházakban. Sokan nincsenek tisztában a hátulütőkkel.
Beköszöntött az ősz, az időjárás a héten már végleg maga mögött hagyta a nyári napokat. Ilyenkor sok teendő van a házban és a ház körül is, a takarítástól a ruhák elpakolásán át a kert téli felkészítéséig.
Beköszöntött a szeptember, egyre rövidebbek a nappalok és hosszabbak az éjszakák, a héten pedig megérkezett a lehűlés is.
Vannak teendők, amiket nem árt ilyenkor elintézni, csak néhány példa:
- függönyök takarítása, újak beszerzése - ez a fűtési szezonban is fontos, mert a függöny is jól szigetel;
- nyári ruhák, nyári ágynemű bedobozolása, téli holmik elővétele ehhez nem árt beszerezni új tárolódobozokat, akár új ágyneműt, pokrócokat;
- a kerti szerszámok rendbe tétele, elpakolása.
Az őszi időszakban megváltoznak a vásárlói igények, a vevők jobban keresik a különféle tárolóeszközöket, dobozokat, speciális tárolózsákokat. Ez nem véletlen: ilyenkor mindenki elpakolja a nyári ruhákat, strandfelszereléseket, sőt, a kerti bútorokat is. Sok ingatlanban ehhez kevés a hely, ezért a vevők a helyspórolós megoldásokat keresik - tudta meg a Pénzcentrum a KIKA-tól.

A lakberendezési láncnál elmondták, sokan ilyenkor veszik észre azt is, hogy nincs elég hely a gardróbjukban, ezért új szekrényt vásárolnak. Nem véletlen, hogy az őszi szezon kiemelt termékei a lakástextíliák, különösen a függönyök.
Tippek az okos tároláshoz
- Érdemes gyakran átnézni a (ruhás)szekrényeket, újrarendszerezni a dolgokat;
- Amit huzamosabb ideje nem használunk, attól érdemes megválni, például jótékony célra felajánlani;
- Vásároljunk olyan tárolódobozokat, amiket egymásba lehet pakolni;
- Nézzünk szét az eldugott helyeken: az ágy alatt például rengeteg, tárolásra alkalmas hely is lehet;
- Vásároljunk olyan tasakokat, amikből porszív segítségével ki tudjuk szívni a levegőt, így akár harmadával kevesebb helyre van szükségünk.

A függöny nem csak a napsugarak ellen véd
A különböző függönyök és rolók, amellett, hogy dekorálják a lakást, fontosak a napfény és ezzel együtt a hő bent (és kint) tartásában is. Noha mutatós, a csipkefüggöny, sajnos nem segít. Érdemes sűrű szövésű, természetes anyagú, világos függönyt választani - válaszolta megkeresésünkre a KIKA.
Megjegyezték, jó választás lehet a hőszigetelő roló is, mely a hűvösebb hónapokban sokat segít abban, hogy nem engedi ki a benti meleget. Praktikus lehet a doppel roló is, ami könnyen, akár fúrás-faragás nélkül, bárki által felszerelhető és könnyen kezelhető.
Ha pedig lakástextíliában gondolkozunk, érdemes lehet megnézni azt is, hogy állunk a vastagabb paplanokkal, vagy hogy nem érdemes-e venni új ágyneműhuzatot, lepedőt. És persze egy vastag pléd is jól jöhet a hűvös estékre. A most következő hétvége egyébként jó alkalom lehet beszerezni pár kiegészítőt, mert szeptember 20-tól 22-ig minden termék kedvezőbb áron vásárolható meg a KIKA áruházakban.
A kerti szerszámokat is nézzük át
Ősszel bőven akad munka a ház körül, a kertben. Az ősz jó időszak az átültetésre, mivel a rendszeres esőknek köszönhetően a talajnak ilyenkor elégséges a nedvességtartalma. A talaj viszont még meleg a nyári és őszi naptól, így a növényeknek elegendő idejük van arra, hogy új gyökereket fejlesszenek - mondták el a Pénzcentrumnak az agrárszektor.hu szakértői.
Ősszel nyugodtan ültethetünk új növényeket is: a szeptemberi hetek jelentik az utolsó lehetőséget erre. A rózsák számára például az ősz az ideális ültetési idő, még az első talaj menti fagyok előtt.

Arra is figyeljünk, hogy tároljuk az udvar vagy a kert rendezéséhez szükséges szerszámokat. Érdemes utánaolvasni annak, hogyan tegyük el a metszőollót, vagy a gereblyét. Az ollókat, késeket érdemes ilyenkor megfenni, beolajozni, a fűnyírót is tisztítsuk ki alaposan. A tárolásnál ügyeljünk arra, hogy az egyes szerszámok ne deformálódjanak el.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








