Ez ugyanolyan népbetegség, mint a szívbetegségek vagy a rák, ám a társadalom és a kormányzat is jóval kevesebb figyelmet fordít rá.
A magyar szülők jellemzően 2-4 ezer forintot költenek játékra gyereknapon, legtöbben szabadtéri- vagy kreatív-, fejlesztőjátékot, valamint sporteszközöket vásárolnak - derült ki a REGIO Játék friss kutatásából. Tízből nyolc gyermek várja május utolsó vasárnapját, a szórakoztató programok közül az ugrálóvár, a trambulin és az arcfestés a legnépszerűbbek.
A magyar családok 88 százaléka minden évben, további 6 százaléka ritkábban, de megünnepli a gyereknapot a REGIO Játék friss kutatása szerint. “A szülők ilyenkor jellemzően 2-4 ezer forintot (28%), 4-6 ezer forintot (26,5%), egynegyedük pedig akár 6 ezer forintnál is többet költ ajándékra. A nyár közeledtével leginkább a szabadtéri játékok kereslete nő meg, de népszerű meglepetés gyereknapon a kreatív- és fejlesztőjáték, a sporteszköz, valamint a 3 év alattiaknál a mesekönyv, míg az idősebbeknél a társasjáték és a Lego - árulta el Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője. - A kutatásunkból egyébként az is kiderült, hogy a gyermekek főképp az építőjátéknak, egy trambulinnak vagy valamilyen szabadtéri programnak örülnének." Plusz zsebpénzt ilyenkor a szülők mindössze 7 százaléka ad, túlnyomórészt (45%) 1-2 ezer forint összegben.
Az ugrálóvár és a trambulin vonzza legjobban a gyermekeket
Május utolsó vasárnapján sokan terveznek kirándulást (28%) vagy egy egész napos családi közös játékot (18%), a családok döntő többsége azonban egy-egy helyi gyereknapi programot fog meglátogatni (57%), ahol az ugrálóvárral és a trambulinnal lehet a legjobban levenni a gyermekeket a lábukról. A felmérés szerint az ovisokat az arcfestés, míg a kisiskolásokat a kézműves foglalkozás köti le pihenésképp, a felsősök pedig főleg a játékos vetélkedőkre és a koncertekre kíváncsiak.
TOP5 gyereknapi ajándék a REGIO Játék kutatása alapján:
- Szabadtéri játék
- Kreatív- és fejlesztőjáték
- Sporteszköz
- Társasjáték
- Könyv, kifestő
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








