Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Több százezer magyar néz a pohár fenekére naponta, rengetegen egy hetet sem bírnának alkohol nélkül, ráadásul az is kiderült minél iskolázottabb valaki, annál többet iszik - írja az Európai Bizottság kutatása alapján a hvg.hu
17 uniós országban végzett felmérést az alkoholfogyasztási szokásokról az Európai Bizottság, e szerint a megkérdezettek 42 százaléka állította azt, hogy minden héten iszik. Ha a férfiakat nézzük, még elkeserítőbb az arány, 57 százalékuk néz hetente a pohár fenekére, szemben a nők 29 százalékával.
A kutatás kitért arra is, hogy kik azok, akik naponta isznak, eszerint az európai férfiak 7 százaléka, a nőknek pedig 2 százaléka nyilatkozott úgy, hogy minden nap a pohár fenekére néz. Magyarország ilyen szempontból átlagosnak számít, hiszen a felmérés szerint nálunk a 18 év felettiek négy százaléka iszik naponta. Ez a portál számításai szerint kb. 200 ezer embert érint.
A tanulmány ezen felül megállapította azt is, hogy nem feltétlenül igaz az, hogy az alacsonyabb iskolai végzettségűek többet isznak, sőt bizonyos csoportokban minél magasabb valakinek a társadalmi státusza, annál gyakrabban fogyaszt alkoholt. Ilyen például a heti ivás: míg erről a szegényebb társadalmi rétegek 37 százaléka számolt be, a középosztály tagjainak 42 százaléka fogyaszt alkoholt hetente, ugyanez az arány pedig 47 százalékra ugrik, ha a felsőbb osztályokat vizsgáljuk.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








