A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Dinamikusan növekszik a magyar mobiltárcás fizetések száma, a Mastercard adatai szerint már több mint 4 millió alkalommal fizettünk így az üzletekben. A technológia népszerűségét jól mutatja, hogy az első újgenerációs mobilfizetési alkalmazást mindössze két éve mutatták be, azóta pedig már további 4 nagybank ügyfelei is beköltöztethetik bankkártyájukat telefonjukba.
Már több mint 4 millió alkalommal érintettük fizetésnél mobilunkat a bolti terminálokhoz - derül ki a Mastercard közleményéből. Ehhez a tranzakciószámhoz mindössze két évre volt szükség. Az első magyar banki mobiltárcát 2016 őszén mutatták be, ehhez azóta négy további bank csatlakozott. Jelenleg Magyarországon a Gránit Bank, Az OTP, a K&H Bank, a Budapest Bank és az MKB Bank kínál ilyen szolgáltatást.
- mondta Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A mobilfizetés háttérfolyamataiért és biztonságáért a Mastercard tokenizációs megoldása felel. Ez egy olyan folyamat, amelyben a fizikai kártya helyettesítésére egy virtuális kártya, úgynevezett token jön létre. Ezt követően a token digitalizálódik, vagyis bekerül a felhasználó telefonjába, vagy más, fizetésre alkalmas okoseszközébe. Fontos tudni, hogy a token csak az adott készülékben működik. A felhasználó tehát úgy tud mobiltelefonjával fizetni, hogy abban nem tárolja a fizikai kártya adatait, a Mastercard megoldásának köszönhetően a fizetési műveletben egy virtuális kártyaszámot használunk.
.- mondta Pataky Piroska a Mastercard marketing vezetője.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon