Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Napi kiszállítási limitet vezetett be az online leadott rendeléseknél az IKEA - tudta meg a Pénzcentrum. A rendszer már hónapok óta így működik, a napi párszázas kvóta azonban már most kevésnek tűnik.
Egy olvasónk arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy napi limitet vezetett be az online leadott rendeléseknél az IKEA. Mint írta, "az elmúlt napokban kétszer is abba futottam bele délután az Ikea webshopjában, hogy nem tudtam leadni a megrendelésemet, mert a napi limit átlépése miatt arra a napra már nincs házhozszállítás." A pirossal szedett hibaüzenetnél arra kérték olvasónkat, hogy próbálkozzon egy másik napon.
Az eset kapcsán kíváncsiak lettünk, mégis mekkora ez a napi limit, illetve mi húzódik meg a lépés hátterében: a számos szektorra jellemző, így a gépjárművezetőknél is tapasztalt munkaerőhiány; az ünnepi hajrá megnövekedett rendelési volumene; az IKEA nemrég bevezetett akciós házhozszállítása miatti túlrendelés? Megkeresésünkre az IKEA Magyarország elárulta, "az IKEA csomagküldési szolgáltatását idén szeptemberben vezete be, segítségével egy meghatározott méretű, 30 kg alatti csomagot a lakberendezési vállalat az ország egész területén belül 1490 forintért szállít ki." Hozzátették:
Tehát a limit már régóta létezik, és bár nem túl magas a kvóta, bevezetésének indoka érthető. Az viszont kérdés, hogy a limit napi átlépése esetén miért nem rögzítik a megrendelést a következő napra, miért a vásárlónak kell újra és újra bepróbálkoznia a rendelés sikeres leadásáig. Jó hír azonban, hogy az áruházlánc tájékoztatása szerint már dolgoznak a limit növelésén, és online szolgáltatásaik fejlesztésén is, ezek időpontjáról azonban nincs információnk.
- írta a Pénzcentrum megkeresésére az IKEA Magyarország.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








