A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Eddig már az első SMS-ben küldött fizetési felszólítás után is díjat számoltak fel, de miután több ügyfél is panaszkodott emiatt, beszüntetik ezt a gyakorlatot.
Novembertől módosítja általános szerződési feltételeit a Telekom: a cég enyhíteni fogja a felhasználók fizetési felszólítással kapcsolatos terheit. A szolgáltató továbbra is SMS-ben értesíti majd ügyfeleit, ha késnek a számlák befizetésével, de ezentúl az első SMS-ben küldött felszólítás díjmentes lesz - közölte pénteken a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.
A kiküldött felszólítási díj megállapításáról nem rendelkezik jogszabály, így van szolgáltató, amely a felszólításért díjat számít fel - ami hozzávetőleg bruttó 50 és 300 forint közötti összeg a piacon -, és azt az előfizetők következő havi számlájára terheli, mások az első felszólításért nem vagy csak alacsonyabb mértékű díjat számláznak. Ugyanakkor van lehetőség arra, hogy a túl magas díjakon a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság változtasson. Ha több felhasználótól is panasz érkezik a hatósághoz, akkor vizsgálat indul a szolgáltató díjszámítási gyakorlatával kapcsolatban. A Magyar Telekom gyakorlata miatt az NMHH-hoz tavaly október óta több panasz is érkezett, ezek mind a méltánytalanul magas díjat és a tájékoztatás módját kifogásolták.
A panaszok nyomán az NMHH egyeztetést kezdeményezett a társasággal, és indítványozta, hogy a Telekom tegye ingyenessé az első fizetési felszólítást, és azt is javasolta, hogy a társaság átláthatóbb módon tájékoztassa előfizetőit a fizetési felszólításokkal kapcsolatban.
A szolgáltató végül vállalta, hogy ősztől méltányosabb díjszámítási gyakorlatot vezet be, és azt is bejelentette, hogy úgy módosítja az általános szerződési feltételeit, hogy azok átláthatóbbak és kiszámíthatóbbak legyenek.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








