Az áruházak a visszahívás ellenére is árusították a csecsemőkben bakteriális megbetegedést okozó tápszereket.
Fogyasztói bejelentés alapján vizsgálták meg az Aqua Minerale San Benedetto S.p.a. olasz gyártó szénsavmentes ásványvizét, mert azt "gyógyszer illatúnak és ízűnek" találták a fogyasztók.
Fogyasztói bejelentés alapján vizsgálták meg az Aqua Minerale San Benedetto S.p.a. olasz gyártó szénsavmentes ásványvizét, mert azt "gyógyszer illatúnak és ízűnek" találták a fogyasztók - olvasható a Nébih honlapján. Az interneten keresztül megrendelt termék laboratóriumi vizsgálata alátámasztotta a fogyasztói kifogást, ugyanis több palackban undort keltő, fertőtlenítőszerre, kénhidrogénre illetve gázolajra emlékeztető mellékszaga volt az ásványvíznek. Az eljárás eredményeként a hivatal elrendelte az alábbi azonosítóval rendelkező ásványvíz forgalomból történő kivonását és a fogyasztóktól való visszahívását.
A visszahívott termék adatai:
- termék megnevezése: San Benedetto Naturale mineral water 0,5 liter
- csomagolása: PET palack
- gyártás ideje: 2018.01.10.
- minőségmegőrzési ideje: 2019.07.12.
A laboratóriumi vizsgálat nem mutatta ki kórokozó mikroorganizmusok jelenlétét, ám ettől függetlenül a termék fogyasztásra nem javasolt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







