A Cup Revolution a fogyasztók számára megtévesztő módon kommunikált a poharak, illetve a visszaváltási rendszer környezetre gyakorolt hatásairól a GVH szerint.
Egyáltalán nem lehetünk biztosak abban, hogy az akciós áron megvásárolt termékekhez valóban áron alul jutunk hozzá - írja a hvg.hu. Sok üzlet ugyanis trükközik az árakkal, így az is előfordulhat, hogy az "akció" ellenére még drágábban is vásárolunk meg valamit.
A karácsony, illetve a Magyarországon is egyre népszerűbb fekete péntek közeledtével sok üzlet hirdet meg akciókat. Azonban sok esetben előfordul, hogy az akciós ár nemhogy nem kedvezőbb az eredetinél, de akár meg is haladja a néhány hónappal korábbit.
Például az LG 49 colos LED tévéjét fél évvel korábban még 250 ezer forintért lehetett megvásárolni. Nyárra jelentősen olcsóbb lett ez a termék, a minimum mára 150-160 ezer forint körül volt. Ennek ellenére van olyan üzlet, amely a fekete péntekre hivatkozva most "akciósan" 177 900 forintot kér a televízióért, "eredeti" árnak pedig 264 900 forintot jelölnek meg.
Az üzletek persze szabadon szabhatják meg az árakat, ugyanakkor az, hogy mit nevezhetnek kedvezménynek már szabályozva van. Az ilyen trükközések megsértik a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényt, mivel megtévesztik a vásárlókat. A valótlan információk nyomán a vásárlók olyan ügyleti döntéseket hozhatnak, melyeket egyébként nem tettek volna meg, ezért az ilyen módszerek alkalmazásáért büntethetik is az üzleteket.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak