Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
Ma már nem kell vagyonokat költenünk arra, hogy jó bort kapjunk valamelyik áruházban: elég elmenni a legközelebbi Lidlig, Aldiig vagy Tescóig és biztosan találunk valami kedvünkre valót. A szaklapok is sorra méltatják ezeket a borokat, érdemes nyitott szemben járni. Most például mindössze 1199 forintért gazdagabb lehetünk egy kiváló vörösborral, a 2015-ös évjáratú Cotes du Rhone-nal.
"Ezt nevezem kontrasztnak. 9 eurós, jó nevű dél-rhone-i vörös a 4 eurós, noname hiperes (khm, diszkontos) ellen. A hasonlóságuk örvendetesen egységes képet fest az évjáratról (ami értelemszerűen megegyezik), egyben rá is világít az árértékbeli disszonanciára" - írja a Gault&Millau. Két, Cotes du Rhone bort hasonlítottak össze. Az egyik közel 3000 forint, plusz ehhez jött a szállítási díj, a másikat egy Lidl üzletben vásárolták. Végül mind a kettő 10 pontot kapott az értékelésen (a 20-ból),
A két bort összehasonlítva a szerző arra jutott, hogy a diszkontáruház bora ma több élményt nyújt, ráadásul mindössze 1199 forintba kerül a Lidl 22. heti akciós újságja szerint.
A Xavier Vins Cote du Rhone borát is dícsérték, ám ár-érték arányban a Lidl messze veri azt. A Lidl leírása szerint egyébként leginkább azoknak ajánlják a 2015-ös Cote du Rhone, akik szeretik a testesebb borokat. Azt írják, az ital kiváló egy esti beszélgetés mellé, önmagában is, de jól passzol a nehezebb húsételekhez és sültekhez is.
Nem újdonság egyébként, hogy a hipermarketek, diszkontok polcain kifejezetten jó áron vásárolhatunk színvonalas borokat. Egy hete számoltunk be róla, hogy rendkívül jól járhatunk a 2016-os Albert Pineaud Coteaux d'Aix-en-Provence rozéval, ezt szintén a Lidl-ben szerezhetjük be, ha szerencsénk van. Mind a két ital a francia hetek keretén belül került a magyar üzletek polcaira, érdemes tehát nyitott szemmel járni.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Nem túl lelkesek a franciák az olimpia előtt
- Tádzsikisztánban kilenc embert őrizetbe vettek az oroszországi merénylet kapcsán
- Ukrán gabonával segíti Magyarország az afrikai éhezőket
- A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában
- Idén sem maradt el a keresztrefeszítés és önkorbácsolás a Fülöp-szigeteken
- Elköltözik Szemesről a legendás balatoni filmfesztivál