11 °C Budapest
Dinamikusan terjeszkednek a diszkontok

Dinamikusan terjeszkednek a diszkontok

2016. december 5. 08:36

A diszkontok terjeszkedtek legintenzívebben a magyar élelmiszer-kereskedelemben - írja a Világgazdaság.

Idén a legdinamikusabban terjeszkedő kiskereskedelmi lánc az Aldi volt, melynek már megnyílt nyolc új áruháza többek között Budapesten, Szegeden, Kecskeméten és Nagykanizsán, és még decemberben négy további nyílik.

A Penny Market tavaly még 200 boltból álló hálózata idén októberig 207-re bővült, Veszprémben pedig elkezdték építeni harmadik logisztikai központjukat, amely 7,7 milliárd forintba kerül. Ugyanakkor a Lidl idén csak egy új boltot nyitott, igaz, felújított 17-et a 165-ből.

A korábbi évekhez hasonlóan várhatóan idén tovább nő a diszkontok piaci részesedése a magyar élelmiszer-kereskedelemben. A magyar tulajdonú üzletláncok ugyanakkor gyengélkednek: 2013 és 2015 között mintegy félezerrel csökkent a CBA-, a Coop- és a Reál-üzletek száma.

NEKED AJÁNLJUK
NAPTÁR
Tovább
2021. május 7. péntek
Gizella
18. hét
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?