A sajátmárkás termékek részaránya a magyar boltokban évről évre növekszik. Egyre többen keresik ezeket a termékeket.
Több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online tavaly, amelynek közel 30 százalékát személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, éves szinten azonban így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatásából.
A korábbi évekkel ellentétben, 2015 során már nemcsak volumenében, hanem arányaiban is nőtt a hazai online kiskereskedelmet kiszolgáló logisztikai szektor. A csomagszám-emelkedés hátterében a saját bolti személyes átvételek csökkenése, a vidéki vásárlók súlyának növekedése, valamint az elérhető kézbesítési megoldások sokszínűsége és kedvező ára áll.Az egyes kézbesítési módok között a házhoz szállítás, valamint a fixpontos átvétel aránya nőtt leginkább. Előbbi az összes online rendelés 44 száazlékát, utóbbi pedig 21 százalékát (kb. 4,6 millió csomag) teszi ki a vásárlások száma alapján.
Az online vásárlók egyértelműen nyitottak a köztes átvételi megoldásokra, ugyanis évről-évre egyre több csomagot kérnek átadópontra, ahol így saját időbeosztásuknak megfelelően bármikor átvehetik rendelésüket.
A vásárlói igényekre reagálva a megkérdezett áruházak fele jelezte, hogy tervezi idén az átvételi lehetőségeinek bővítését. A kibővült logisztikai paletta viszont kihívás elé állítja a webáruházakat, hiszen az egyes szolgáltatók eltérő működése és árazási struktúrája miatt nem feltétlenül éri meg a csomagszámok több logisztikai cég közti megosztása.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Elzárással fenyegette meg Donald Trumpot a bíróság
- Jöhet az ezerforintos autópálya-matrica – még a fideszes többség is támogatja
- Érkezik a kínai elnök, szerdától óriási lezárások jönnek a fővárosban – itt vannak a részletek
- Rejtélyes robbantások, gyanús halálesetek – akcióba lendült Vlagyimir Putyin 5. hadoszlopa
- Kettészakad az ország: nem mindegy, hová állunk
- Minden harmadik eladott kocsi már kínai