Globális ellátási problémák alakultak ki, miközben az árak is jelentősen emelkedtek.
Újabb világmárka érkezik Magyarországra, a Lascana elsősorban fürdőruhákat és fehérneműket árul. Hazánk az egyik első kelet-európai ország, ahol elérhető a márka.
Immáron három közép-európai országban, köztük Magyarországon is kapható a Lascana fürdőruha- és fehérnemű márka, amelyet elsősorban a minőségre, stílusra egyaránt fogékony, igényes nőknek szánnak. Míg Németországban és a világban online áruházai mellett márkaüzletek, illetve ún. shop-in-shops jelenlét a jellemző, addig Magyarországon és számos közép-európai országban az online szegmensben lesz elérhető a márka.
A közelmúltban egyébként Erin Heatherton, Irina Shayk és Sara Nuru voltak a márka nagykövetei, az idei szezonban pedig Kenya Kinski-Jones, a színésznő, Nastassja Kinski és a zenei producer, Quincy Jones lánya, valamint Kathrin Brömmel, modell, közösségi média sztár és énekesnő népszerűsítheti a márkát.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


