Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
Kihúzták az Eurojackpot 16. heti nyerőszámait. Mivel volt telitalálat (5+2), ezért a következő sorsoláson bruttó 10 millió euróért (~3 milliárd forintért) izgulhatnak majd a nemzetközi játékosok.
Az Eurojackpot nyerőszámai 2016. 16. játékhéten (az április 22-i sorsoláson) a következők:
5; 28; 31; 33; 49; 1; 2
Kattints! Nem is gondolnád, milyen könnyedén úszhat el a lakásod
Az 5+1-es nyerőosztályban emellett további három találat volt (427 ezer euró, kb. 132 millió forint), az öttalálatos szelvényekből pedig két nyertes örülhetett (63 millió foirnt). A hazai játkosok az alacsonyabb nyerőosztályokkal vígasztalódhatnak - ezekben több mint 14 ezer magyar nyert. A legnagyobb magyar nyeremény ezen a héten csupán 85 050 forint volt.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








