Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Évente 88 millió tonna élelmiszert dobnak ki az Európai Unióban, Magyarország ehhez mindössze évi 2 millió tonnával járul hozzá.
EU-s szinten mintegy 88 millió tonna élelmiszert dobunk ki évente, amelynek az értéke 143 milliárd euró. Olyan élelmiszerek végzik a szeméttelepen, amelyek előállítására óriási erőforrásokat használnak fel világszerte: az emberiség édesvízfogyasztásának 70 százalékát a mezőgazdaság használja fel, az erdőirtással nyert területek 80 százalékát mezőgazdasági célokra hasznosítják, és a mezőgazdaság felel az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának 30-35 százalékáért.
A jelenlegi élelmiszerfogyasztás hosszú távon fenntarthatatlan, a globális problémákat nem oldhatjuk meg, de mindenki tehet azért, hogy fenntarthatóbban éljen. Magyarország évente 2 millió tonna élelmiszert pazarol el, amely egy főre lebontva meghaladja az EU-s átlagot. A pazarlás csökkentése, a háztartási hulladék komposztálása, az élelmiszer helyi termelőktől történő beszerzése csak néhány egyszerű példa arra, hogy mi mindent ehetünk egy zöldebb jövőért.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








