Az 1762-ben elkészült késő barokk remekmű, amely Oceanust, a vizek istenét ábrázolja.
Fellép az aránytalanul magas nemzetközi csomagküldési tarifák ellen az Európai Bizottság, amely a napokban teszi közzé ezzel kapcsolatos jelentését. Az EU-n belül ugyanis átlagosan ötször drágább külföldre feladni egy csomagot, mint ha ugyanazt a küldeményt belföldi címre küldenék - írja a Világgazdaság.
A különbség aránytalanul nagy, de Brüsszelben azzal sincsenek kibékülve, hogy kiugró különbségek mutatkoznak az A országból B-be, illetve az ellenkező irányba küldött csomag kézbesítési költsége között. Hangsúlyozzák, hogy a csomag célba juttatásáért kért összeg független a megtett távolságtól, magyarán olcsóbb Miskolcról Szentgotthárdra elküldeni egy csomagot, mint Kassára: a különbség hatszoros.A bizottság az interneten megrendelt áruk versenyképességét erősen és negatívan befolyásoló tényezőként értékeli a csomagküldési tarifák közötti hatalmas eltéréseket, ami elriaszthatja az embereket a kinézett termékek online áruházból való megrendelésétől. A késedelmes kézbesítés és a panaszkezelési anomáliák még rátesznek erre egy lapáttal. Az alacsony árakhoz fűződő előnyöket a magas postázási költségek gyakorlatilag lenullázzák.
A probléma rendezésére Brüsszel jövőre a tarifák átláthatóságának megteremtését tűzte ki célul, és a nemzeti hatóságokat arra szólítja fel, hogy hassanak oda a fair díjszabás és a verseny kiszélesítése érdekében. A bizottság egy ár-összehasonlító honlapot is elindít a fogyasztók választásának megkönnyítésére.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








