Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
A korábbi évek jelentős visszaesését a fekete péntekek sem tudják teljesen ellensúlyozni, de azért már nem sok hiányzik hozzá, hogy annyit vásároljunk, mint a válság előtt.
2006-ig nőtt a bolti, és áruházi költekezés Magyarországon, amit a gazdasági válság, illetve a megszorítások miatt egy jelentős visszaesés követett. A piac lassan kezdett feléledni, és csak 2013-ban kezdett el nőni (még 2012-ben is visszaesett kiskereskedelem a KSH kimutatása szerint az előző évhez képest). Az összegzések azt mutatják, hogy az idén várható decemberi költekezés révén megvásárolható árumennyiség bár megközelíti, még mindig nem éri el a 2006. évi szintet.A KSH adatai szerint 2013-tól rohamlépésben nő a kiskereskedelmi piac, a növekedés pedig igen tekintélyes, 4-6 százalékos. Ugyanakkor mind az élelmiszer, mind az iparcikk vásárlás az átlagnál nagyobb mértékben maradt el az évtizeddel ezelőtti költekezéstől, és valószínűleg idén sem fogja elérni azt. Bár a decemberi enni-innivaló vásárlást a mikulás, a karácsony és a szilveszter is felfelé húzza, itt is megfigyelhető némi elmaradás. Viszont minden remény megvan arra, hogy 2017-ben túllépje a piac az évtizeddel ezelőtti mértéket - olvasható a blokkk.com oldalán.
Bár a különféle iparcikkek vásárlása valamivel döcögősebb tempót követ, de a részletesebb KSH adatokból azért kiderül, hogy a nagyobb értékű bútor, műszaki cikk, lakás felszerelési piac lassan erősödik.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hatályon kívül helyezték Harvey Weinstein nemi erőszakos ítéletét
- A világ élvonalában a Richter – döntöttek az osztalékról
- Nagy Márton személyesen is tolmácsolta a kormány ultimátumát
- Női holttestet találtak az egyik szentesi utcán – leszúrhatták
- Három kínai űrhajós vette célba a Mennyei Palotát
- Megújul Horvátország légiereje