Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Nem okoz több bosszúságot a Biharkeresztesieknek a vasárnapi boltzár, ugyanis a román Auchan támogatásával bevásárlójárat indul a magyar településről, elviszik őket a nagyváradi hipermarketbe - írja az Index az Erdély Online cikkére hivatkozva.
Régebben is indult Biharkeresztes-Nagyvárad-buszjárat, de az veszteséges volt, így megszüntették, most viszont a vasárnapi zárva tartás bevezetését követően újra értelme lehet beindítani. A busz egyik állomása a váradi Auchan lesz, cserébe a bevásárlóközpont egy éven keresztül megtéríti a közlekedési vállalatnak a járat nyereséges működtetéséhez szükséges összeget.
A buszok hétköznap is mennek majd párszor, de hétvégén sűrűbben jár, vasárnap például hatszor megy majd. A hipermarket szerint akár napi 250 vásárlóval is több mehet így hozzájuk, de nem csak az Auchannak jön majd jól az új busz. Sok biharkeresztesi ingázik Váradra, vagy a környékére, Váradon ugyanis több a munkahely, az iskola és pörgőbb a kulturális élet is.
A magyar vasárnapi boltzáron kívül a jelentős román áfacsökkentés is nagy lendületet adhat a határmenti bevásárló turizmusnak. Júniustól Romániában az élelmiszerek áfája az eddigi 24 helyett 9 százalékra csökkent, jövő évtől kezdődően pedig az általános kulcs is 20 százalékra, 2017-től pedig 19 százalékra csökken.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








