A nem megfelelően rögzített fenyőfa nemcsak súlyos balesetveszélyt jelent, hanem komoly bírságot is maga után vonhat.
Érdekes folyamatokkal találkozhatunk az idei évben a magyar internetes vásárlásoknál. Szakértők azt jósolják, hogy csökken azoknak a száma, akik először vásárolnak a világhálón, és újfajta átvételi módok előretörésére is számítanak.
Kutatások szerint átalakulnak a magyarok netes vásárlási szokásai.
Az idei év több fontos változást is hozhat:
- még mindig gyors ütemben nő az online kiskereskedelem
- a vasárnapi zárva tartás miatt is egyre többet vásárolunk online
- csökken azok száma, akik először vásárolnak a neten
- így inkább a rutinos online vásárlókon múlik, hogyan fejlődik tovább ez a szektor
- az szinte biztos, hogy komolyabb külföldi terjeszkedésbe nem kezd majd egyik nagy magyar webshop sem
- átalakul a logisztika, azaz a kiszállítás
- a bolti átvétel még mindig fontos,
- de egyre erősödik az átadópontok (például a Postapontok) szerepe
- kérdés, mi lesz a futárszolgálatokkal: ők is nyitnak átvevőpontokat
Tovább erősödik az online értékesítés szerepe
A karácsonyi szezont követően, az év első negyedévében jelentősen visszaesett a forgalom, ugyanakkor éves összehasonlításban mintegy 16 százalékos bővülés figyelhető meg az online kiskereskedelem 6 legnagyobb szektorában. Ez a bővülés kismértékben meghaladja a teljes online kiskereskedelem 2014-es növekedési mértékét - derül ki a derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felméréséből..
A január és március közötti időszakban a 6 szektor, együttesen több mint 30 milliárd forint forgalmat ért el, mely a magas növekedési ütemet, a pozitív várakozásokat és a vasárnapi boltbezárás hatásait figyelembe véve a második negyedévben várhatóan már 40 milliárd forint fölé is emelkedhet.
A GKI Digital egyébként összesítette a legnagyobb netes kereskedőket is: a 10 legnagyobb e-kereskedő összesített online értékesítésből származó árbevétele tavaly meghaladta az 50 milliárd forintot, melyhez együttesen közel 3 millió vásárlás társult.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








