Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Miután a McDonald's minimum érdekesen reagálta le a hazánkban nemrég hatályba lépett kötelező vasárnapi boltbezárást, most még a nemzetközi helyzet is fokozódik. Úgy tűnik, a gyorsétteremlánc betör a ruhaiparba is.
Egyelőre ugyan csak Svédországban lehet kapni a Big Mac Shop termékeit, de nagyon úgy tűnik, a McDonald’s betört a divatiparba is. A Pénzcentrum értesülései szerint viszont egyhamar nem nagyon valószínű, hogy a burgermintás termékek idehaza is megjelennek.
- válaszolta a Pénzcentrum megkeresésére Vadnai Ágnes, a McDonald’s Magyarországi Étteremhálózat Kft. kommunikációs vezetője.
További fotók ITT!
A cég egyébként nem bonyolította túl a dizájnt, minden hófehér ruhadarabra és kiegészítőre a cég emblematikus termékéről, a Big Mac-ről készült fotók kerültek. A kínálatban van például téli aláöltözet (alsó és felső együtt kb. 15 ezer forintért), ágynemű (kb. 13 ezerért), illetve tapéta (egy 3,5m x 49 cm-es darab kb. 15 ezerért) is; de hamarosan gumicsizmával, eső- és kutyakabáttal is bővülhet a kínálat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Azt még mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a Meki az eladott ruhadarabokból származó teljes nyereségét a Ronald McDonald Alapítványba forgatja vissza.
Címlapképünk forrása: adsoftheworld.com
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








