Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
A kormány nem tervezi további mentességek kiadását a vasárnapi zárvatartás alól, így a többek között a kertészetek, tüzép-telepek és a turisztikai övezetek sem lehetnek nyitva. Azonban a pénteki Magyar Nemzet úgy tudja, a Nemzetgazdasági Minisztérium az online kasszákon keresztül pontosan követhető forgalom-változások alapján utólag kész enyhíteni bizonyos területeken, és az egyes lobbik törekvései is célt érhetnek.
Az Országos Kereskedelmi Szövetségnél kifejezetten számítanak arra, hogy érveik hatásáraAz OKSZ vezetője, Vámos Szabolcs korábban 15-20 ezer fős elbocsátást jósolt, de most csak annyit mondott a Magyar Nemzetnek, hogy biztosra veszi a forgalom- és létszámveszteséget, de az is lehet, hogy
A szervezet amúgy nem támogatja az Vállalkozók Országos Szövetsége által kezdeményezett népszavazást, mert az "részben politikai eszköz is lett".
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








