A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.
Nem vesznek részt a vasárnapi zárva tartás elleni népszavazáson a kiskerláncok.
A külföldi tulajdonban lévő nagyobb üzletláncokat is megkereste a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), hogy csatlakozzanak a vasárnapi zárva tartás ellen szervezett népszavazáshoz. Dávid Ferenc a VOSZ főtitkára elmondta, hogy az üzletláncoktól nem kapták meg a remélt támogatást, ugyanakkor melléjük állt a Magyar Bevásárlóközpontok Szövetsége és a Liga szervezetek is írja a Napi Gazdaság.
A lap kérdésére Fodor Attila a CBA kommunikációs igazgatója elmondta, hogy a magyar tulajdonban lévő üzletláncok a Reál, a Coop és a CBA kezdettől fogva a vasárnapi zárva tartás mellett foglaltak állást, így tőlük sem meglepetés, hogy elutasították a VOSZ megkeresését.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) tagjai úgy látják, hogy mára részben pártpolitikai üggyé is vált a vasárnapi zárva tartás kérdése, ezért a tagvállalkozásoknak az az egységes állásfoglalásuk, hogy a pártpolitikai jellegű lépésektől távol tartják magukat, a fennállásuk óta folytatott gyakorlatuknak megfelelően.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


